Bevalt hij nog goed? Volgens mij echt wel een ‘toolwatch’, zo volledig geborsteld ook.
Ja heel goed, is denk ik wel een blijvertje hoor
Volgens mij wel eens gelezen dat dit een ‘geflopte’ serie rond de eeuwwisseling was? Als ik er even snel op google, heb ik diverse hits die allen bij dezelfde handelaar met een verkocht exemplaar uitkomen. Weet jij meer van dit model Scubapro?
Die foto zou hier ook niet misstaan.
Ik heb er bar weinig over kunnen vinden helaas. Er staat op Uhrforum een draadje over 2 andere exemplaren waar ik wat bij geschreven heb inzake echtheid en logo, en de afwijkende uurwijzer.
Maar door Scubapro Duitsland is bevestigd dat het een correct jaren 80/90 logo is en terug te vinden in de catalogi en bij andere producties, zoals de Breitling rechtsboven.
Ik denk ze een aantal partijen toestemming gaven om in licentie te produceren en ze hebben er zelf geen verdere informatie over jammer genoeg. De PVD uitvoering kan best voor 1 dealer of land zijn geweest ?
Verder vind ik het een prima horloge voor zon-zee-tuin-tennis !
Ik vermoed ook zo iets inderdaad.
eigenlijk toch verbazingwekkend hoe weinig er soms bekend is over bepaalde modellen. De kastenmaker van de Scubapro 500 blijft ook nog steeds gissen…
Zeker
Top Ik wilde perse quartz anders was die het geworden
Wat verkeert deze in een mooie staat zeg!
Als ik niet beter wist zou deze zo door kunnen voor een nieuwe reissue.
Dank je !!
Het PVD is inderdaad nog als nieuw en ik denk dat hij nooit gebruikt is geweest tot nu toe. Draagt lekker en heeft een stevige 60 click bezel, zeg maar robuust qua gevoel.
Damn wat voor citizen is dit mooie dial!