Duikhorloges sparen

Inderdaad een duiker collectie zonder een Seiko is niet compleet :grin:

De Tuna is bijvoorbeeld echt een uniek horloge

1 like

Een doxa vind ik wel gepast in een collectie duikers.

3 likes

Ik zeg deze…een van de mooiste duikers van dit moment…

5 likes

bijzonder mooi

Misschien deze

4 likes

Mooie starterscollectie, Ray. Voor velen hier op het forum zit hun grail daar mss ook wel tussen… Het zou ook een final 3/4 piece collection kunnen zijn imho. Heel fraai iig.

Hieronder wat suggesties voor je 2017 bucket list. Ik zie wel wanneer je likkebaardend (of walgend…) bij me komt aanbellen om iets te passen of over te nemen, hahaha :wink: !!

Sterkte met het virus en ik zeg je nu al: daar kom je niet gauw weer van af…

Cheers, Otto

Seiko Baby Tuna op custom rogband

Invicta Pro Diver Black & Blue

Yet another Seiko…

Porsche Design Diver Professional by Eterna

Maurice Lacroix Pontos S Diver (overname van ander HF lid)

Tudor Black Bay Blue two liner

…en dan houd je nog wat ander ā€˜familiekapitaal’ elders opgeslagen tegoed van me… zouden zomaar andere tips voor je kunnen zijn zoals Sub ref 116610LN en BB Red two liner en…
Ik heb er zelf geen Omega bij zitten maar deel de mening van andere forumleden 100%: hoort er gewoon bij.
Succes met de opbouw van je collectie en eerst langs de bouwmarkt voor een goeie hamer om je spaarvarken mee aan diggelen te slaan :smiley: !!

3 likes

Dat is een mooie collectie :+1:

Ik denk dat een Tudor niets zal misstaan, een Pelagos of black bay, of wellicht een mooie oude submariner.
Een Omega Seamaster, een echte klassieker, en oudere of nieuwe ceramic! Een planet ocean kan ook zeker goed!

Verder leuke duikers:
Breitling Super ocean
Tag Heuer Aquaracer

1 like

Hele mooie collectie Ray! Je hebt een goede smaak​:+1::smiley:!!!

1 like

Past er ook wel bij

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Aquaracer 500mšŸ‘

1 like

Mooie collectie, vooral die iwc springt eruit wat mij betreft. Zowel qua kleur als qua looks. Die zie je toch zelden voorbij komen

Ik zou zeggen een dressy duikert en denk dan ook aan een SOH :+1:

3 likes

dank allemaal voor de reacties. ben er mee geholpen. ik ga toch eens een omega seamaster omdoen. kijken of daar een gevoel bij zit. ook leuk voor de verzameling. daarnaast blijft de hulk me de aandacht trekken door de afwijkende kleur. de iwc heeft ook een calypso variant met zo een stukje boot achterop. iemand ervaring mee?

kon niet kiezen

1 like

deze edox hydro sub kwam ik bij toeval tegen maar valt zeker niet tegen.

1 like

Mooie horloges die Seiko Marinemaster. Die gaat er binnenkort zeker bij mij komen.

Minder uit het hogere segment, maar zeker erg leuk: Bulova Accutron II Snorkel. Een UHF quartz (262khz) met vloeiende secondenwijzer.

1 like

Mooi horloge die Edox.