hallo allemaal. dankzij mijn verslaafde maatje hier op het forum en daarbuiten heb ik ook het horloge verzamel virus. heb de voorkeur voor duikers dus ben buiten mijn citizens aan het uitbreiden. resultaat afgelopen jaar deze 3. tips voor volgend jaar?
De Longines Legend diver?
Deze limited Breitling (slechts 25 stuks van gemaakt)
De IWC Aquatimer?
Of als het budget beperkt is, een van deze:
Mooie collectie!
Ik zou kijken naar een Breitling SOH of Longines LDD
Welkom op HF!
En da’s al een keurige set duikers!
Wat betreft uitbreiding; hij is hierboven al genoemd, maar de huidige IWC Aquatimer-lijn vind ik weel gaaf. Verder vind ik van Omega de SM300 (dus die retro duiker) leuk en ben ik erg gecharmeerd van de TAG Heuer Aquaracer-lijn en Seiko MM300.
En, niet te vergeten, een Seiko… bijv de MarineMaster 300 (of 'n GS Spring Drive diver?)
http://www.canong3.co.uk/marinemaster/pic15.jpg

Dit gaat mijn eerste mechanische horloge worden… (Heb nog getwijfeld tussen de hydroconquest maar vind de steinhart toch een mooiere duiker).
Ik ben geĂŻnteresseerd in die Chrono op je foto, met de oranje ring. Heb je daar een close-up en typenummer van?
Verder kan ik je de Steinhart Ocean-lijn aanbevelen. Zwitsers automatisch en handopwindbaar uurwerk, saffierglas, mooie stalen band met SEL.
Dit is de Ocean Vintage Military.
Als je een Rolex mooi vind maar het niet kan betalen (zoals ik) is dit een mooi alternatief. Laat je niet van de wijs brengen door anderen die beweren je een “nepperd” draagt, beter goed gejat dan slecht bedacht.
Oh, en Squale maakt ook een mooie variant mét datum-complicatie. Mocht je die echt missen…
Een mooie omega vult deze set goed aan denk ik
Inderdaad, een Planet Ocean kan altijd
leuke reacties en ideeen thanks! denk zelf ook aan de omega planet ocean want ja die is mooi.
Beauty!!!