Heel leuk pilsje , proost!
Zullen we dit topic verplaatsen naar wat drinken we vandaag
Wat begon met een duikring… lekker schaamteloos offtopic zo
Sorry @Tiaz , ik vervuil je topic een beetje
klopt!
zolang ik mee mag doen
Nog even on-topic:
Mijn lifehack-instrument hiervoor is een tandenstoker: kost niks, is scherp, makkelijk vervangbaar, altijd in de buurt en kan niks kapotmaken/bekrassen.
Is een goeie idd
Ook voor het schoonmaken tussen de lugs heel handig
ik zit idd regelmatig met een tandenstoker te ‘poetsen’ (ook de groeven in de kroon bvb)
Ik kon het niet laten , mocht je hier budget voor hebben , kopen , dit is de beste value for money ooit
Een goden drank zo lekker , echt de beste tip voor drank die er is.
On-topic : die tandenstoker is echt een goede tip , Dank!
Naam en rugnummert??
I’m happy to contribute!
Misschien heb ik een brandy teveel op , maar wat bedoel je hier mee
Als je de fles googlt zal je zien dat hij NU nog goed te verkrijgen is , totdat deze batch op is!
als ik opklik blijft 'ie klein… dus ik kan niet goed lezen wat er op het label staat… m.a.w. welk merk/label/productcode (for short: waar kijk ik naar )
francois peyrot heritage grande champagne cognac , oa verkrijgbaar bij van der heijden.
Zal es kijken of mijn whiskyboer dit toevallig te proeven heeft staan. Anders wordt het voor dat geld gewoon 2 / 1,5 fles Laphroaig…
UPDATE:
Na de vakantie van Rob contact met hem opgenomen en het bewuste rubberen bandje besteld. Vandaag viel het envelopje met de mij o zo dierbare inhoud op het laminaat.
Omdat ik het klappen van de zweep nu ken meteen maar de handschoenen aangetrokken en aan de slag gegaan. Eerst hup, de bezel eraf.
Daarna het rubberen bandje in de bezel geduwd. Dat koste wat moeite, wat precies de bedoeling was, aangezien de oude juist te slap was en daardoor makkelijker ging.
Toen met een beetje pushen de duikring teruggeplaatst en gekeken of hij nu beter (of eigenlijk ÜBERHAUPT) draaide EN DAT WAS ZO
Hij draait iets stroever en dat is precies wat je m.i. kunt verwachten als je er een nieuw rubberen bandje in doet.
Dus weer mooi op zijn plek gezet en maar meteen de juiste dag en datum en tijd ingesteld. De hoogste tijd om weer eens even te genieten van dit nu weer 100% functionerende horloge!
Voor wie het kent: ga binnenkort bij het teppanyaki-restaurant van Okura eten en wilde dan wel erg graag met een Japanner om de pols op kunnen dagen.
Dat gaat nu lukken. Met dank aan @drex & @robbie409 !!!
Toppertje!!!
Mooi man !
KANPAI!
Helemaal goed!
Als de bezel te stroef loopt, even een klein spuitje silicone spray
tussen kast en bezel spuiten.
iig veel plezier met de Seiko en, alvast smakelijk eten.
Grt.
DANK voor deze tip… Hij begon inderdaad al na een paar draaien toch weer behoorlijk stroef te worden. Net even gebuurt bij de Technische Dienst van het bedrijf waar ik werk et voilá: nu is het souplesse personified!