Duits Uhrenforum

Op het Duitse Uhrenform van onze Oosterburen staat dit horloge te koop: https://uhrforum.de/edox-chronorally-chronograph-45mm-nyt-t327837
Op een of andere manier lukt het me niet om een account te krijgen bij die Duitsers, ik probeer het al een jaar, maar ik weet niet wat die van me willen horen, zodat ik eindelijk eens een account krijg. Maar goed mijn eigenlijke vraag, is er iemand binnen ons forum die een account heeft op het Duitse forum en die me via deze omweg, in contact kan brengen met de verkoper.
Dank alvast aan allen voor de genomen moeite!
Stuur me een PM als het wellicht gelukt is, zou mooi zijn.

1 like

Aber jawoll. Heb ik. Wat kan ik precies voor je doen?

Contact met hem opnemen via het Duitse forum en hem mijn mailadres geven.
Hartelijk dank voor je medewerking!

Gr. Rob

zoontmensjonziewoh

1 like

Van de radio?

Het zijn daar net politici, dus je moet precies vertellen wat hun willen horen om een account te krijgen daar. Daar zijn ze erg gevoelig voor. Eigenlijk een beetje micro corruptie. Vertel ze dat je veel kennis van uurwerken hebt en deze graag wil delen met onze Europeanen. Liever in het engels dan in kompleet fout duits.

Je hebt al hulp aangeboden gekregen zie ik. succes.

2 likes

Mensen die hier nog meer vragen over hebben. Kijk hier.

1 like

Inmiddels is het gelukt, niet te geloven, ben meer dan een jaar zo nu en dan aan het proberen geweest en steeds nul op rekest en nu ineens…tadaaaaaa…inderdaad net politici.
Dank voor jullie hulp!!

3 likes

Ik heb ook mij best moeten doen om een account te maken, maar ben door de acceptatie commissie gekomen.

Mooi, heb ik weer twee nieuwe contacten mocht ik ooit met de Duutsers zaken willen doen :grin: