"Duitse-dealer"? Archimede - Damasko - Sinn

Goedemorgen,

Weet iemand een dealer/ winkel in Nederland (of dicht bij DE grens ook prima) die Archimede - Damasko - Sinn verkoopt en wat modellen heeft liggen?

Ik ben op zoek naar een “everyday tool watch” en mijn shortlist bestaat uit deze drie merken… Aangezien er best veel verschil zit in de modellen en het voelen het verschil maakt, zou een fysieke dealer heel fijn zijn. Los van dat het om een redelijk hoog aankoopbedrag is (voor mij dan).

(als ik een model wat een beetje in dit rijtje past over het hoofd zie hoor ik het ook graag)

Damasko DS 30
Sinn 556
Archimede Flieger 40

Groeten Jeroen

3 likes

Bensontrade.nl

Verkopen Damasko. Volgens mij zijn er geen leveranciers uit NL die Sinn of Archimede verkopen?

Vorige week daar mijn DS3 besteld. Helaas wel levertijd op dit model.

Voor Sinn:

Uhren | Uhren, Schmuck, Optik Schwakenberg (uhren-schwakenberg.de)

Gewoon op vakantie in Duitsland, wanneer het weer kan :smile: . Liefst in de omgeving van Pforzheim!

1 like

Stedentripje Regensburg-Pforzheim-Frankfurt.

:slight_smile:

2 likes

Vaessen juweliers in Heerlen hebben Sinn.

1 like

Dank je wel allemaal! Misschien inderdaadmaar mooi stedentripje over een tijdje…

Ik kan de pilot 39 aanbevelen van Archimede, maar pas op de oversized kroon.

Bij mijn weten zijn er bitter, bitter weinig Archimede dealers, zelfs in Duitsland doen ze alleen dingen direct, en je ziet ze weinig tot nooit op Chrono24.

Als je in de buurt van de polder zit kun je koffie komen doen.

Review:

Naast veel onzin ook veel informatie:

En als je die kastvorm voor weinig wilt proberen, er staat een Klassik 39 te koop. :slight_smile:

2 likes

Ik heb mijn Sinn 556 een paar jaar geleden bij Uhren Landwehr in Keulen gekocht. Klein winkeltje met veel Sinn’s op voorraad.
Ook bij een later defect heeft hij ea prima afgehandeld.

Dank je wel voor het aanbod! Horloge ziet er mooi uit!

1 like

:+1: