Dure horloges

Horlogevrienden,

Naar aanleiding van wat onze Jasper is overkomen, las ik in het AD een artikel waarbij een foto (Stock van Getty) met dure horloges stond.
Het staat er zelfs bij …

Nou vroeg ik me af, hoe duur zouden deze zijn ?

Je zou toch denken dat zo’n kwaliteitskrant een redactie heeft ?

Anyway, als ze deze hadden gestolen, was het drama ongetwijfeld (althans financieel) veel minder geweest.

Er zit er ook werkelijk niet eentje bij die ik om zou doen …

Fijne dag allemaal en sterkte @AmsterdamVintageWatches

5 likes

Van dit plaatje vind ik in ieder geval die rechtsboven (blauwe) het aardigst.
Is dit een Omega?

Wauw, dit is topsegment inderdaad. Dank voor het delen.

5 likes

Zeker wel n 10tje waard inderdaad.

Volgens mij zie ik wel een DB Milau en een Sternglas.
:joy:

1 like

6 likes

Die kun je gratis krijgen als je een review maakt begreep ik!

Is die middelste van boven niet zon glashutte of A. Lange? Die hebben toch ook zulke wijzerplaten? :thinking:

Dit is zo duur dat het uiterst zeldzame horloges zijn. Daarom ken ik er vast geen 1 van.

Je kunt als krant niet zomaar een paar foto’s van Instagram plukken en publiceren, ze hebben hier stock foto providers voor. Het overgrote deel van de lezers vindt dit er inderdaad uitzien als dure horloges.

Het zou natuurlijk het mooist zijn als ze bij dit artikel een foto van een volle vitrine met vintage Rolexen bij AVW konden plaatsen, maar dat kan helaas niet meer.

Kennelijk houdt het AD er andere regels op na dan HF. Neppers zijn daar gewoon toegestaan

Too soon.

1 like

Als je op de kermis €100 in de grijpautomaat hebt gegooid en je wint er eentje: absoluut.

Even wat anders … dat was een beste pop gisteren :wink:

Hahaha ja ik zag het. Als ze deze collectie gejat hadden mochten ze die mooi houden :joy:

19 likes

Had je waarschijnlijk gevraagd of ze contact op wilde nemen om de rest van de collectie ook te komen halen (er van uitgaande dat dat dezelfde kwaliteit zou zijn)?

1 like

Heeft te maken met branding. Op geen enkele wijzerplaat staat het merk :grimacing: ik vermoed dat je daar 13 quartz horloges uit Azië ziet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Potverdorie hebben ze een foto opgevraagd bij watch2day of wat :joy:

2 likes

Het viel mij ook op toen ik het vanmorgen las. Niemand bij AD heeft blijkbaar het kleinste beetje verstand van horloges.

Dit past denk ik beter bij het AD.