ja ik voel me ook wat ouder, vandaar die telefoon
Kom naar Amsterdam, gaan we keer wat drinken.
Ik zag dat telefoon niet eens, vrouwen vallen meestal toch op oudere mannen, dus geen zorgen.
– Ik mag geen berichten meer plaatsen, pas na 23 uur. Sorry. Wil jullie nog één keer allemaal bedanken. Meer tips zijn altijd welkom.
Nogmaals
Candide is ook echt een fijne vriend van velen van ons op dit forum. Invicta is een prima suggestie van ‘Can the Man’ (zo mogen intimi hem noemen). Er is trouwens in 2012 een topic geplaatst wat vergelijkbaar is met jouw vraag: ‘Welk horloge ziet er luxe en duur uit in tegenstelling tot de prijs’ Misschien kun je daar ook nog wat inspiratie opdoen. Succes!
Op Youtube doe je kijken.
Ik lees altijd enkel de comments
True! “Dekt” de volledige lading…
Toch een warm gevoel dat ik in hetzelfde rijtje mag staan als jij Hans!
Yes We Can(dide)
Wat heeft iedereen toch altijd met ‘duur’. Laten we ons niet meer voor de gek houden: de kosten zijn geen graadmeter voor esthetiek! Als je veel geld hebt kan je smaak bagger zijn en vice versa. Of wil je soms beweren dat de Lidl whiskey vanwege prijs als beste is verkozen door experts?
Technisch gezien speelde dat zeker wel een rol.
Althans als je waarde hecht aan dit artikel
Maar voor de rest volledig met je eens hoor, smaak is niet te koop
Natuurlijk, altijd relatief en een korreltje zout… Desondanks best knap.
Overigens moet ik ook wel een nuance plaatsen: ik heb het hier over technisch gelijkwaardige horloges uit verschillende prijssegmenten en puur het design. Techniek speelt uiteraard wel een rol bij de waarde, maar tot zekere hoogte. Werkende techniek; geen fake tourbillon etcetera, want die zien er ook ‘duur’ uit.
Ik denk dat je bij het youtube kanaal van Archie Luxury wel kunt vragen
om advies welk betaalbaar horloge er duur uitziet,
( je moet hem dan wel via PayPal een bedragje overmaken want Archie
heeft momenteel geen inkomen en een dure vrouw. )
En geen geld om die 2 enorme wratten van z’n hoofd te laten verwijderen…
Ik vind dit zo een smerige paardenlul. De comments zijn altijd wel leuk van de filmpjes.
Ik kijk er zelden tot nooit naar. Die man zit alleen maar te schreeuwen. Ik vind “The Urban Gentry” wel een leuk kanaal.