"Dure" lijkende horloge?

Ja, precies, die kijk ik ook regelmatig. Hij is oké.

1 like

Dat is echt een man naar mijn hart. Kan net zo genieten van een horloge van 300 dollar als van een high end van enkele duizend. Goede reviews en wordt ook gek van alsmaar groter wordende kastmaten.

3 likes

Omdat ie zelf piepkleine polsjes heeft :wink:

Een mooie Russische Rolex voldoet wel aan je eisen. Alleen wel oppassen met de bezorger…

6 likes

Aaah dit forum, the gift that keeps on giving.

2 likes

Zit een hele grote op zijn nek…
Oh nee wacht,
dat is zijn hoofd :grin:

1 like

Een orient misschien? Even googlen op orient day date, dan vind je deze vast. Ik weet niet hoe vindbaar ze zijn, maar volgens mij heb je al 2 dikke vrienden hier die je daarbij kunnen helpen.

Kost ook niet de wereld, dus hou je genoeg over om @anon50762135EV mee uit te nemen.
Edit: O, en @25tien mag natuurlijk ook mee. Sorry, was je bijna vergeten.

7 likes

afgetrainde vrienden

6 likes

Misschien is deze Citizen wat voor je…eco-drive dus op zonnecellen (voorlopig onderhoudsvrij).Zit wel oplaadbare batterij in, maar goed
heb gelezen dat die meestal pas tussen 15-20 jaar vervangen moet worden.

Misschien je horlogebudget iets verlagen en voor de aanstaande koude maanden jezelf verwennen met warme pantoffels? :smile:

Kijk voor een chronograaf ook eens bij Citizen. Leuke modellen!

4 likes

Ik heb deze week een Seiko SARB065 uit 2015 aangeschaft. En ik vind het horloge mooi, net en er duurder uitzien dan deze is.

Dit is met een ander bandje dan origineel. Zo(iets lichter bruin) ziet de mijne er binnenkort ook uit.

3 likes

Welkom Hans

1 like

Ligt eraan…!? Als ik je gezelschap ben wel ja… :wink:

1 like

O, sorry “gezellige” vrienden.

Ja, alles is relatief.

2 likes

Seiko SSC435P1
175 incl + rentepunten bij ing

En anders bestel ik m wel voor je voor 210 incl verzenden
Heb nog wel wat Rentepunten over :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er drijft er nog één in de baai… iets ander model, maar wel met een dergelijke bezel, en het “CCCP” Kwaliteitsmerkje op de wijzerplaat…als die eerder in de baai voorbij was gedreven had ik die laten komen… maar ik ben uitermate tevreden met het exemplaar wat ik nu heb… ze loopt zuiver, strakke grafiek op de timegrapher…

'k heb er inmiddels een zwart kalfslederen bandje op gezet… Merry Christmas everybody!

@ArmeJongen, Duik eens in de Baai, kijk eens naar een Raketa Zero of Big Zero, een Sturmanskie chrono… hoewel die laatste wel een beetje boven budget zijn…

5 likes

Is dit tevens je kerstkaart voor ons @Arie_Kabaalstra??

5 likes

Yup… ik dacht. laat ik het in stijl doen… :slight_smile:

4 likes

Arie Kabaalskie, geen leuke nieuwe nickname?

4 likes

Nou…met 4 russische horloges van de 14 in mijn collectie lijkt me dat wat vroeg… Ok… er zit één “Bastaard” tussen… met een russisch uurwerk, maar de rest is Dutch Made… en Kabaalstra past beter bij 't gegeven dat ik nu in Friesland woon…

1 like