Dure papa dag :(

Het begon zo mooi, stralend weer…, m’n liefje wilde nog naar eventjes naar bedje dus kon papa knutselen…

Eerst de GMT in de zomer modus gebracht:

Erg tevreden zat ik te genieten van de ochtendzon… toen ging de bel… YES!!! UPS met vintage shit uit Italie…

Ik dacht nog… eerst een “voor” maken voordat ik het doomed 19 eraf zou halen en het tropic 39 zou plaatsen:

Bezel eraf, stel ring eraf… glas eraf (zonder met het mes in de wijzerplaat te hangen)… no problem…

Tropic 39 erop… shit pluisjes… tropic 39 eraf… poetsen… tropic 39 erop weer op “KLIK”… perfect… vervolgens de stelring er weer op en toen…

… scheurde me de hele rommel kapot…

Gatver… vintage troep… :smiley: :D:D

Gr. Roel

*** grijpt woedend naar een Seiko, trekt een Jupiler open en wacht geduldig op HorlogeOpa zodat die de volle lading gaat krijgen ***

Blijf er dan ook met je tengels vanaf! :slight_smile:

Mijn beste,

“wat echt de moeite waard is, is ook veel moeite waard“.
Succes in ieder geval!! En de groeten aan ‘Opa’!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

hharry Schreef:

Idd, if it aint broke… :stuck_out_tongue:

:smiley: :smiley: (sorry, is wel een inkoppertje)

Na 5 van die Belgische fleskes zie je er ook wel de humor van in (hoop ik) en dan begin je gewoon weer van voren af aan :wink:

Succes!

mvg, Frans

hharry Schreef:

Roel,

dat is K*T in hoofdletters.

Ik weet hoe het voelt, vraag me niet hoe ik het weet…:frowning:

Zo’n ouderwets kunststof glaasje kan toch niet zo heel veel kosten, toch ?

Zondag Vaderdag, vandaag Papa-dag…jij hebt het goed voor elkaar.

Lucien Schreef:

Roel,

dat is K*T in hoofdletters.

Ik weet hoe het voelt, vraag me niet hoe ik het
weet…:frowning:

Zo’n ouderwets kunststof glaasje kan toch niet zo
heel veel kosten, toch ?

Zondag Vaderdag, vandaag Papa-dag…jij hebt het
goed voor elkaar.

Hey maat…

Wat voor de een veel is… is voor de ander weinig. Nos glaasje in de verpakking…kosten toch echt … tussen de 100,- en 250,- euri…

Mijn exemplaar was NOS… :?

Maar ik heb alweer wat geregeld met m’n Italiaanse friend… dus over een tijdje weer een poging… Maar dan ga ik even langs Fer… :D:~

Wat heb jij weer gesloopt???

gr. Roel

Jongen, wacht dan een volgende keer totdat HandigeOpa bij je is, dan was dit nooit gebeurd. :)-D

Volgens mij had je handigeR (dan jij) dochter dit zelfs kunnen doen :smiley:

Maar de wijn was weer best bij je (tu)

hans

Ik weet niet waarom, maar ik lees je topic en ik krijg de slappe lach :wink: Terwijl ik al helemaal voor me zien hoe je reageerde toen het gebeurde. Gelukkig dat je er weer een hebt gescoord!

Ciao :slight_smile:

Het kan natuurlijk zijn dat je door je recente ongelukje soms op onvoorspelbare momenten om niets moet lachen. Neem vooral je pillen Teun! :)-D

HandigeOpa;)

Noem het maar een ongelukje! Als ik de foto’s hier zou posten werden ze meteen verwijderd :wink: Maar het gaat beter, nog maar 2 breukjes te gaan.

Da’s balen!

Toevallig zat ik me net te verbazen over een aanbieding van Tropic 24 glaasjes met bijbehorende prijs. (Misschien wat voor jou, op reserve? :wink: geen idee of dit een compatible maat is. http://www.network54.com/Forum/207673/message/1277160029/FS+-+Genuine+first+batch+Tropic+24)

Groeten,

Martin

Nee, dit is nooit leuk. Al had ik best je Limburgse gevloek wel even willen horen toen het misging! (nee, die is geen leedvermaak - ik hoor hier in Enschede gewoon wat weinig Limburgs) :wink:

:smiley:

Martin,

Ik weet niet wat je met een tropic 24 zou kunnen… en ik ben te lamlendig om het voor je op te zoeken.

Tropic 19 is voor op een sub, en probeer een oude te scoren, die zijn doomed (ja…ja… taalkundige grappenmakers; ook wellicht “gedoomed” te mislukken)… de latere en service glaasjes zijn overigens minder gebold.
Hoe het precies zit snap ik ook nog niet goed maar als je naast elkaar ziet dan valt het verschil meteen op.

Tropic 39 is voor op een Seadweller 1665 en is enorm heftig… maar past ook op een sub. Hier m’n 94010:

gr. Roel

Hoi,

Ik zie hier net een Tropic 19 en 39 te koop staan: http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=125545

Ik wist niet wat ermee bedoeld werd tot ik deze post las :slight_smile:

Misschien interessant?

Ik kan er niet in op TZ… maar is het van Morgan?

Dan is het o.k, hij is de man achter tudorcollector.com.

Zijn lijstje stond ook op VRF, hij vraagy 120,- voor een #39, toch?

Dan kun je beter op papa dag 2 flessen wijn leeg tikken i.p.v. iedere week zo’n glaasje kapot te drukken :smiley:

gr. Roel

Klopt, was inderdaad Morgan.

Hij heeft zijn lijstje echter verwijderd op TZ.

Hmm, de tropic 24 gaat niet op subs en tudors passen. Ze zijn voor de 6152/6154 modellen. Wel gemaakt door rolex, alleen staat een meestal andere naam op de plaat:

(Die laatste vind ik toch zooo mooi… :} )

Groeten,

Martin

Zuip niet zo veel jongen! :)-D