[durftopic] Test hier je waterdichtheid - weekendtopic

Whahaha … :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

2 likes

Oei, dat is kwalijker … Heb je er toch nog van af kunnen komen hoop ik?

Grtz
Harold.

In het grote water.

2 likes

2 likes

Beetje matige inzendingen gezien de duizenden duikers hier op 't forum :expressionless::smirk::shushing_face::woman_shrugging:

3 likes

“Durftopic” :smile:

Tis net als die Range Rovers die enkel het asfalt zien :smiley:

5 likes

:smiley::+1:

19 likes

Het probleem is niet dat het uurwerk niet in t water gaat, maar wel dat het fujifilm fototoestel niet graag zwemt. Of van een glijbaan gaat ofzo…

1 like

Ik durf da wel jonguh!

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/e/3/9/e393d0be43c966257142950999156a18e4cbf1de.gif

18 likes

Voor

:laughing: 32. Waarvan 13 foto’s.

Ik krik het straks wel even op met wat Russen en Japanners in n bierglas.

Misschien moeten sommige leden even geprikkeld worden, omdat ze NIET DURVEN .
Een duikhorloge kopen en dan af doen bij het handen wassen omdat ze BANG zijn.
100/500/5000 euro neerleggen voor een horloge waar heel groot 200m waterproof staat maar toch NIET ZO ZEKER zijn van hun aankoop.
Trots vertellen dattie wel 500 meter onder water kan, maar TE SCHIJTERIG zijn om hem in n glas water te doen.
Op vakantie bij het veilige all-in resort zwembad toch maar hun dikke duiker af doen WANT JE WEET MAAR NOOIT.

Zo dan. Misschien helpt dit :facepunch:t4: .
En wie beledigd is ( volgens goed traditioneel HF gebruik ) : :wink:

7 likes

Duiken tussen de vissen. En gewoon meenemen op vakantie. Gebruiken, dat ding!

14 likes

Zoals beloofd :
Nog nooit mee gezwommen dus ik ben benieuwd.
Japans horloge hoort in een Japans glas.

Deze was zo lek als t maar kan, nu zit alles nieuw erin en is getest. Maar " je weet maar nooit " :

Een Rus in een bierglas, nooit mee gezwommen :

Met deze Rus wel altijd mee gezwommen…dus dit is een zekerheidje. In een whiskyglas voor de afwisseling :

5 likes

Dat is een redenatie van het kaliber “doetie anders nooit!” :smile:

1 like

Leuk😄 zo ook maar ff m’n fotografie kunsten uitoefenen.

Mijne is niet bang van water

8 likes

Hahah, ik heb altijd gewoon mijn tissot’s etc 24/7 gedragen en ook bij douchen en zwemmen. En dat waren geen duikers maar wel WR.
Mijn ouders gaan met hun Ebel gewoon de zee en zwembad in. Ik heb ze al meerdere keren uitgelegd dat het blijkbaar goed gaat maar dat ze geen enkele WR rating hebben. In ieder geval zijn die Ebels wel goed waterdicht zonder rating :joy:

Mien duukers gaan ook zeker niet af bij zwemmen of douchen tenzij ik er net een leren band op heb.

1 like

Het glas schrok er van, water?? Wil je me vergiftigen ofzo. :joy:



14 likes

Nee Nee ik heb grenzeloos vertrouwen in Russische grundlichkeitov…Maar anders kost het me 6 tientjes. En een fles zoutzuur van de Gamma voor 2 euro om wat kleur aan die bezel te geven.