Durven jullie nog te verzenden in deze periode ?

Zoals de titel zegt, durven jullie nog te verzenden in deze hectische periode bij de pakketbezorgers.
Ik zelf zet het kopen/verkopen op een laag pitje tot de grootste storm voorbij is, zeg half januari.
Ben benieuwd of dit bij jullie ook van invloed is.

2 likes

Horloges verstuur ik sowieso liever niet. En als het geen haast heeft wacht ik inderdaad tot de decemberdrukte voorbij is.

1 like

Geen probleem met verzenden of ontvangen

3 likes

niet bij stilgestaan eigenlijk…

1 like

//eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netP//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net🙂//eu1.dh-cdn.net

1 like

Ik ondervind geen post problemen moet ik zeggen.
Ben me ook niet zo bewust van de drukke periode waarin we zitten.
Als er iets op de post moet, verzenden of ontvangen dan doen we dat gewoon.
In het ergste geval komt het een dagje later aan op de bestemming

2 likes

Als je geen haast hebt, maakt het niet heel veel uit.

1 like

In ben eigenlijk niet zo bang voor een dagje later, maar meer voor een verhoogd risico op kwijtraken.

1 like

Het duurt misschien wat langer dan normaal, maar voor de rest geloof ik niet dat er meer kwijtraakt dan normaal.

1 like

Verzenden niet zo’n probleem mee…laten verzenden daarentegen…:wink:

Maar serieus…nee geen probleem mee.

1 like

Geraken er meer pakjes kwijt in een drukke periode?

1 like

Geen idee, lijkt mij gewoon een verhoogd risico.
Dus niet statistisch onderbouwd, gewoon een gevoel.:wink:

99.99 % zekerheid. 200.000 per dag.
Zonder navigatie, adres, auto, computer.

Maar een pakketje van Amsterdam naar Amstelveen duurt soms 10 dagen.
Met een bus. Met navigatie. En scanners.
:thinking: iets doen we niet goed.

2 likes

Ik neem mijn broodtromel altijd gewoon zelf mee van en naar huis 100% zekerheid.

1 like

Net van 1 van mijn opdrachtgevers een zak(je) vol met Sinterklaaslekkernijen per post ontvangen. Dus ruim op tijd voor Sinterklaas. :stuck_out_tongue_winking_eye:

(tenzij dit nog voor vorig jaar bedoeld was, maar dat zal wel niet want toen was het bedrijf nog geen opdrachtgever van mij. :))

1 like