Durven we onze TW steel nog wel te laten zien hier?
Nederlands Laat maar zien wat je aan TW steel hebt! Of durven we dat hier niet? (meer)
Ik trap af.
Ik heb er 1 maar komt nog uit de tijd dat ik geen liefhebber was. Heb er dus ook geen foto van, ligt ergens achterin de kast. Ik zal hem morgen eens gaan zoeken.
Ik heb geen TW Steel, mijn pols is slechts 19cm.
Nee
Lijkt niet echt populair.
Ik geef er een gratis weg.
Als je die band écht wil verkopen zou je het eens moeten proberen zonder die TWSteel eraan…
Goede manier om de hobbykosten laag te houden, lekker winkelen op de account van je partner
Nee doe maar niet, brrrrrrr
Ik zeik in m’n broek. Well spotted, sir!
Overigens heb ik geen TW Steel. Wel een Skagen, wat net zo erg is. Alhoewel… Nee, da’s minder erg, nu ik zo eens wat rondgoogle.
Ik ben Ellen.
Heet hier Rick
Touché!
volgens had/heeft onze moderator er zelfs een dus kijk maar uit wat jullie zeggen over TW steel
Ik draag heel af en toe nog deze:
Ik heb deze ook in mijn bezit gehad maar een tijd geleden verkocht.
Ik trek me niet zoveel aan van wat andere van een merk vinden. Als ik iets mooi vind is de naam niet zo interessant. Ik heb overigens ook nooit problemen gehad met horloges van dit merk.
Na dit topic gelezen te hebben kom ik overal reclame vanTW steel tegen op mn safari en sociale media… creepy ze mannekens
Heb er ook nog eentje liggen van de tijd dat oversized in was in belgie 10j geleden dus
Bruut! Die zou ik ook wel omgespen, gaaf apparaat.