Dus niemand kent dit merk ?

Hoi liefhebbers.
Stelde hier een tijdje dezelfde vraag ivm het merk aquanautic.
Helaas zonder reactie van de kenners onder ons.
Nu kan ik er een over nemen voor een lage prijs en wil daarom graag wat extra info.
Op het net zie ja imho vanalles maar eigenlijk niets :slight_smile:
Helpt me iemand hiermee even op gang ?
Ciao.

Je zult ongetwijfeld goed onderzoek hebben verricht naar deze naam en het beoogde horloge.
Ik vind deze naam echt iets voor een camping aan het water of voor een zaakje voor het verhuren van duikpakken…

?

M.i. is er genoeg te lezen over dit merk op het net. Maar denk dat er weinig forumleden ervaring mee zullen hebben.
Gaat het je om een specifiek type? Dan kun je beter de vraag daar over stellen.

Als je het merk wil overnemen, spreek dan met je M&A bankier.

lexor Schreef:

M.i. is er genoeg te lezen over dit merk op het
net. Maar denk dat er weinig forumleden ervaring
mee zullen hebben.
Gaat het je om een specifiek type? Dan kun je
beter de vraag daar over stellen.

+1 ik denk dat de meeste modellen de leden hier weinig aanspreken. ik dacht door t gebruik v quartz en t ‘zwaar’ sportieve karakter vd klokjes.

Het betreft de king cuda en is idd een quartzhorloge dus voor mij niet interessant.
Maar aangezien de vraagprijzen op bv chrono24 zeer varieren wou ik de aankoop toch overwegen.
Ze zijn wel wat bombastisch en ga het denk ik maar aan mij laten voorbij gaan.
Bijkomende info blijft uiteraard welkom.

Groet.

Chrono24 is in de regel geen al te best referentiemateriaal, waar ik het wel vaak voor gebruik is om een exemplaar optisch te vergelijken omdat ze in de regel erg goede foto’s hebben. Voor prijzen ben je in de regel toch het beste af bij eBay.
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&LH_Complete=1&LH_Sold=1&_nkw=aquanautic+king+cuda&rt=nc&LH_PrefLoc=2

Als je het horloge onder de 500 euro weet te scoren(wel herenhorloge), dan is je winst marge nog wel aantrekkelijk.

Overigens spreekt het merk mij niet aan. Het is zelfs lastig de tijd af te lezen bij sommige modellen omdat de diamanten in de weg zitten.

200 eu. Cuda diver chrono.

Nice! Ik had het gedaan, maar uiteraard niet om te dragen :wink:

Ik denk ze te kopen om ze even te houden. Maar op het forum hier aanbieden achteraf is geen optie vrees ik.

Nee, op 't forum bied ik ook bijna nooit. Veilen is zeker een optie.

volgens mij zit de importeur van dit merk in Rotterdam

vinrouge Schreef:

Het betreft de king cuda en is idd een
quartzhorloge dus voor mij niet interessant.
Maar aangezien de vraagprijzen op bv chrono24 zeer
varieren wou ik de aankoop toch overwegen.
Ze zijn wel wat bombastisch en ga het denk ik maar
aan mij laten voorbij gaan.
Bijkomende info blijft uiteraard welkom.

Groet.

In combinatie met het type weet ik ineens welke je bedoelt.

Dat zijn idd aardige knotsen, zijn ze alleen in quartz uitgevoerd of ook met valjoux 7750?

Groeten.

Noel.

Je hebt ook valjoux 7750 modellen.

Dan ga ik eens informeren bij de verkoper. Met Valjoux zou ik hem zeker kopen. Bedankt iedereen.