Vandaag in Düsseldorf geweest, je kent het misschien wel ‘Weihnachtsmarkt’… Druk, druk, druk tot en met, veel bontjassen en zeer dure auto’s.
Maar helaas waren tot mijn spijt de winkels dicht :X Dat verwacht je toch niet!
Maar wat zitten daar een hoop juweliers zeg, het ene top merk na het andere lag gewoon in de etalage. Volgende keer eens alleen daar op pad gaan, want mijn vriendin en vrienden hebben helaas niets met horloges.
Veel IWC in de etalages, en dan niet de basis modellen.
Kortom, een aanrader. De prijzen zijn echter niet mals, maar wie weet valt er goed af te dingen.
Ben je toevallig vandaag in Düsseldorf en dan vergeet je naar de speciale extra grote horlogebeurs te gaan in het Radisson hotel? Je hebt geen geluk, je was er zooo dichtbij ; )
Ja, helaas voor jou. Is ook de laatste voor de kerst en dus extra druk. Volgende keer goed checken wanneer Köln aan de beurt is en dan zeker gaan. De stad en de beurs zijn zeer de moeite waard.
Vanmiddag eens rustig door Düsseldorf gewandeld met paraplu hoog. Eerst vroeg ik me af of een voorbereiding waar je een juwelier kan vinden noodzakelijk was maar ben toch gewoon wat gaan rond wandelen. Bizar wat je daar tegenkomt zeg. De horloges waren net zo mooi dan de koffie mit kuchen smaakte. Heerlijk om even alleen de tijd te nemen en te genieten. Kortom een aanrader!