www.dutyfreeislandshop.com/ Prima grijze market dealer van Japanse Horloge’s.
De horloges worden vanuit Hong kong verstuurd met gratis verzending. Ook word de waarde van het pakket vermeld die niet klopt hierdoor hoef je geen importkosten te betalen.
Nogal obscure webshop met vaak wisselende stock. Ze hebben een soort tax free shipping, maar ik vermoed dat het eerder een belastingontduiking dan het afkopen van de kosten is.
Ik heb hier een Bambino gekocht. Bestelproces liep aardig vlot, betaling met paypal. Daarna werd het een tijdje stil en kreeg ik na een paar dagen een statusupdate. Vervolgens werd de status stilletjes geüpdatet naar shipped, maar kreeg geen mail daarvan. Het trackingnummer bleef anderhalve week een soort van pending-status hebben, en ineens was het envelopje er. Inderdaad, envelopje: als je het doosje erbij wil moet je dat specifiek aangeven en betaal je extra.
Long story short: niet duur, maar ook niet duidelijk. Wel tevreden over de levering.
Als je pech hebt maakt de douane het pakketje gewoon open en dan kan je alsnog betalen.
Yup, kwestie van geluk hebben maar ik ben er tot nu toe ook altijd mee weg gekomen.