De politie heeft tientallen sieraden teruggevonden in een onderzoek naar inbraken in Rotterdam en Ridderkerk. Agenten hielden acht mensen aan die verdacht worden van auto- en woninginbraken.
De inbraken vonden plaats tussen november 2013 en februari van dit jaar. Het ‘werkgebied’ van de inbrekers besloeg voornamelijk Rotterdam en Ridderkerk.
Onder de teruggevonden sieraden zijn dure horloges van de merken Calvin Klein en Emporio Armani. Ook diverse armbanden en kettingen en enkele sieradendoosjes.
De politie hoopt met de publicatie van de foto’s van de tientallen sieraden de eigenaren op te sporen.
Tja de meeste mensen lopen rond met Oozoo horloges en vinden alle horloges boven de 50 euro al duur. Vervolgens kopen ze wel spijkerbroeken van 250 euro. Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat.
Alle media is gekleurd naar de mening van de journalist in kwestie. Deze heer of dame zou je eens naar de begane grond van Baselworld moeten sturen voor een verslag, hilarisch!
Tja de meeste mensen lopen rond met Oozoo horloges
en vinden alle horloges boven de 50 euro al duur.
Vervolgens kopen ze wel spijkerbroeken van 250
euro. Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat.
Volgens mij is het meer onwetendheid. Aangezien het dure kledingmerken zijn gaan mensen er klakkeloos van uit dat het ook dure horloges zijn. Er zijn namelijk ook duurdere modemerken met wel redelijk prijzige klokjes (bijvoorbeeld Hermes).
Ik snap van sommige wat ‘betere’ kledingmerken niet dat ze met een lijn kermishorloges op de markt komen. Dat is toch niet wat je wil met je merk?
Maar er zijn kennelijk toch mensen die denken iets bijzonders te kopen. Ik heb zelfs wel eens een post van een newbie op dit forum (ja echt ; ) gelezen die dacht dat een Emporio Armani-horloge een beetje vergelijkbaar was met een Rolex. Maar ach, maakt 't uit. Iedereen moet lekker kopen wat ie leuk vind. : )
IAMsterdam Schreef:
Volgens mij is het meer onwetendheid. Aangezien
het dure kledingmerken zijn gaan mensen er
klakkeloos van uit dat het ook dure horloges zijn.
Er zijn namelijk ook duurdere modemerken met wel
redelijk prijzige klokjes (bijvoorbeeld Hermes).
Qua design is Emporio Armani m.i. origineler
en ook de complicaties die ze toepassen zijn gedurfder.
zeker wanneer je quartz Armani vergelijkt met quartz Rolex
en ook de complicaties die ze toepassen zijn
gedurfder.
zeker wanneer je quartz Armani vergelijkt met
quartz Rolex
en ook de complicaties die ze toepassen zijn
gedurfder.
zeker wanneer je quartz Armani vergelijkt met
quartz Rolex
KIEK UUT!
Anders wordt t een chips & cola draadje!
Nou ook op mechanische complicaties bakken ze er amper wat van. Pas nu komen ze met een Skydweller. Ik ben nog geen Rolex Tourbillon of Minute Repeater tegengekomen. Wat een stel amateurs daarginds
Ik snap van sommige wat ‘betere’ kledingmerken
niet dat ze met een lijn kermishorloges op de
markt komen. Dat is toch niet wat je wil met je
merk?
Maar er zijn kennelijk toch mensen die denken iets
bijzonders te kopen. Ik heb zelfs wel eens een
post van een newbie op dit forum (ja echt ; )
gelezen die dacht dat een Emporio Armani-horloge
een beetje vergelijkbaar was met een Rolex. Maar
ach, maakt 't uit. Iedereen moet lekker kopen wat
ie leuk vind. : )
Tijdje terug ook zo’n bericht gezien van de politie online met begeleidende foto’s van de exclusieve horloges. En inderdaad waren het Calvin Klein, Guess en Micheal Kors horlogesl… :+