Ik denk of de JLC Tryptique, of de Roger W. Smith The Great Britain.
EDIT: En Smith is een ongelofelijk aardige vent.
Ik denk of de JLC Tryptique, of de Roger W. Smith The Great Britain.
EDIT: En Smith is een ongelofelijk aardige vent.
Sta je in het testament?
Die Alex, die hield toch zo van horloges? Misschien dat ie dit kermisding wel leuk vind…
Vervolgens 2 dagen later (even bijkomen) een topic of die echt is en uit een erfenis gekregen. Wat is dit ding waard?
Haha ik denk het niet, helaas
Vanmorgen liet iemand me vol trots z’n horloge, een Maurice Lacroix (automaat met maanstand) zien en moest ik aan dit topic denken. Hij deed het horloge af en ik mocht het even vasthouden. Tot vanmorgen dacht ik dat m’n eigen Oris het duurste horloge was dat ik ooit in handen heb gehad. Dus kon ik het toch niet nalaten om dat even uit te zoeken.
Op Chrono24 kwam ik net diezelfde Maurice Lacroix tegen voor €799,00, dus plaats ik hier toch maar m’n eigen Oris als het duurste horloge dat ik ooit in handen heb gehad. Het verschil in de nieuwprijs zal dan wel niet zo groot zijn😀.
Eh een horloge van €550.000?
Ik ken Richard Mille; hoeveel mensen hebben dit horloge in Nederland?
3?
Je bent van goede komaf in ieder geval
Welk model oris is dit en is er ook een chrono versie?
Het is een Oris Big Crown original pointer date 40mm.
Net dit ook even nagekeken op Chrono24 en gezien dat er eentje op staat voor €566,00, dus vergeet ik maar even dat ik vanmorgen die ML in handen heb gehad😀.
(Of er ook een chronograaf versie is, of is geweest weet ik niet. Het is een “Flieger”, dus ik denk van niet).
En wat voor commentaar geef je dan aan je kennis: …eh apart model wel? Of mondje dicht🤐?
‘‘Duurste horloge dat je ooit in handen hebt gehad?’’
Als we uitgaan van de nieuw waarde, deze
Zit ook om mijn pols en is mijn mooiste bezit
Welke is het dan?
Een paar maanden geleden heb ik bij Brunott in Rotterdam een hele mooie Seiko SBGA229 en een SBGE201 even mogen vasthouden. Practig materiaal, maar de plrijs…
Dan zit je toch snel met 6900 en 5900 euro aan springdrive in handen, dat is voor mij toch excessief buiten budget, dus hou ik het voorlopig nog maar bij mijn tuna. Daarbij is het minder erg als er een keer mee gestoten wordt.
Soms heb je het niet eens door.
Gisteren deze de hele avond om gehad.
Nu gingen we gisteren uit eten. We hadden het er even vluchtig over en ik vertelde dat ik een flieger wil.
Ow oe ja roept hij, net de mijne opgehaald voor nieuw bandje en hij trekt de iwc uit de handtas van zijn vrouw.
Hier. Draag deze vanavond maar. Wedden dat je gaat opschieten met het kopen van een flieger na de proefzit van vanavond! Grapte hij.
Telefoons hebben we niet bij met een etentje dus geen eigen foto.
Eenmaal thuis even opgezocht wat hij me om de pols gooide.
Jezum, dat is nogal wat. €17ooo
Ik gok dus dan ook dat dit voor mij het meest dure horloge om de pols zal zijn geweest.
Heel bijzonder
Volgens ging ie toch met het oud ijzer mee? Ding weegt behoorlijk wat.
Volgens een hommage. Ding heeft geeneens triplock
Bovendien kan je tuna er ook beter tegen
Ja ik weet het.
Maar naast een hele collectie invicta. s met de meest grote en bizarre ontwerpen bezit hij ook een serie prachtige iwc. s en ander serieus mooie merken.
Er zit geen lijn in, alles is er te vinden.
Hij houd van horloges is elke prijsklasse en van de meesten uit een lopende ontwerpen.
Ja bijzonder.
De Ingenieur Tourbillon. 293.000 euro.