Duurste servicebeurt ooit?

Als je die 20k service laat doen is dat horloge nog geen 10de meer waard van aankoopprijs.

1 like

Beide partijen betalen aan Cataboefjes

Wat een geld, de biedingen lopen ook lekker op.

Waarde is een relatief begrip.

2 likes

Zoveel voor een servicebeurt?? :astonished:
Daar heb je bijna een horloge voor!

1 like

Wat is dit?
Moet ik voortaan alle 2 euro’s die door mijn handen gaan dubbel checken?

3 likes

Ja, gewoon even checken. Kost je een paar seconden… :eyes:

3 likes

Spotgoedkoop die 20 k. 3% van de geschatte waarde voor een grote onderhoudsbeurt is niet veel.

Haha ff 40k voor een afgekloven 2 euro op tafel knallen, manmanmanmanman. En Scandinavië lijkt ook nog eens op een lul :laughing: :man_facepalming:

6 likes

Dit ook. Studentenflat in Middelburg.

“Foutje” van de architect. Maar die ligt nog steeds dubbel van het lachen denk ik.

2 likes

Nee, je vintage is weer in NOS staat.

Originaliteit wordt wat mij betreft altijd geslachtofferd aan functionaliteit. :slight_smile:

Vloeken in de kerk wellicht, maar ik wil dat m’n reut het gewoon doet.

Slappe, nog al wel.

Het gevoel dat je een afbrokkelende rammelbak in handen hebt ben je kwijt, ja. Ik dacht nog: Wat is dat ding zeldzaam strak. :+1:

Maar alle gekheid op een stokje: Die daytona’s zijn nog mooi. Die hebben die rare schroefdoppen niet op de pushers.

Dat zag ik als eerste maar vond het niet nodig het te benoemen. Haha

2 likes

Via S&C circa € 750,00 (lieten ze mij weten’

1 like

Rammelbak? Neem deze 5513 uit 1972 met nog originele dial en hands en dus matching lume. Zou het niet anders willen. Wel op een NOS 93150 bracelet, want dat rammelt niet zo … Jammer dat met de service bezoek insert het dat font is verdwenen …

2 likes

Niks mis met die schroefknoppen … Gebruik ze zelden en houd de kast lekker waterdicht. Zwem toch liever met deze dan met een Speedy …

1 like

Serieus 39.000 euro voor een 2euro munt met een slappe :eggplant:.

SmartSelect_20211101-203911_Chrome

5 likes

Once seen it can never be unseen : )

1 like

Ik wou net een bod doen op catawiki, maar die €80 verzendkosten maken hem toch net buiten mijn budget :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja maar niet zo’n Rolex…

Hallo, Om welk kavel gaat het? Indien het om een laag geschat horloge gaat is dit te hoog!
Voor horloges onder de 1000,00 euro zijn de maximale verzendkosten 35,00 voor Europa en max 50,00 voor de rest van de wereld.