Duurtest: tips en vrijwilligers?

Mmm leuk idee maar een maand hetzelfde horloge dragen dat trek ik niet. Bovendien is de kans bij mij ook nog eens aanwezig dat ik hem binnen een week te koop aanbiedt. :wink:

Leuk idee dat in de praktijk onuitvoerbaar zal blijken te zijn.

Ja hoor, ik wel, ik draag mijn horloge wel vaker een maand 8er elkaar.
Alleen als ik bijv. werkzaamheden heb dat het kan beschadigen wissel ik een (paar) uurtjes om met een ander.

Maar lijkt mij wel wat, weet ik gelijk hoe een 5 je draagt. (geen goud aub)
Omgeving Nijmegen / Arnhem.

Maar verder denk ik dat de test wel mee valt (bij mij dan) bij het motorrijden houd ik de glimmende kant (het liefst) boven, kantoor, maar ook wel eens in de slagerij helpen, ff de diepvries in, dan de oven leeghalen hihi, erg wiselend dat wel. Ow en soms vaar ik nog wat.

Mijn horloges zijn 10 bar en hebben eigenlijk nooit geklaagd.

Ik denk dat het pas echt een test is als het horloge in kwestie echt iets moet presteren. Gewoon een jaartje bij wat liefhebbers om de pols hangen, dat lukt zo’n Seiko zeker wel.
Als je het echt wilt weten, zou ik hem gewoon eens een jaar onder de motorkap van je wagen leggen. Kijk, dan maakt het klokje tenminste iets mee.
Kou, hitte, vuil, vet.
Ik stel mijn motorkap wel ter beschikking. Ik denk dat ik zelfs wel genoeg bochtjes maak om een automaat te kunnen laten lopen. (wat op zich ook wel weer een interessante test zou zijn)

Bas

Je moet rekening houden dat na een jaar testen automatisch het resultaat ook zal veranderen, olie, sleet, kloppen enz die het resultaat kunnen beinvloeden.

Een serieuze test zou maximum 1 maand mogen duren.