Dw-5600

Hoi met ben. Ik heb al een tijdje een mooi Casio G-shock in mijn bezit. En deze is toch wel een van mijn mooiste horloges. Het is de Casio G-shock DW-5600BBMB-1ER en deze heeft een hele mooi metallic look. Een gouden kleur. En omdat hij ook klein van formaat is past hij om iedere pols. En ik moet zeggen dat ik hem toen kocht. Dat ik best wel verrast was hoe mooi deze was. En ik draag hem ook graag. En deze mag ook wel gezien worden. En een tip. Hij is nu te koop bij Amazon voor € 79,99. En ik vind het voor mij een top horloge. Die ook nog oer sterk is.

29 likes

Hoi Ben leuke G Shock en een square model is altijd goed, de klassieker van Casio.

1 like

Goeie shit man, gshock zit je altijd goed mee. Erg cool horloge!

2 likes

Degelijke Casio in een kekke kleur ook nog. Hier ga je lang plezier aan beleven Ben! :ok_hand:

1 like

Topding! Eigenlijk moet iedere horlogeliefhebber een square G-Shock hebben. Ik heb zo’n 5610, hele week om gehad met skiën :+1:

1 like

Mooi Ben, gefeliciteerd!

1 like

Klassieker ben!

1 like

Dat model is wel heel cool! Veel draagplezier. Ziet er echt tof uit. Heb je ook een wristshot ?

1 like

Tof Ben!

1 like

Cool horloge Ben, geniet ervan.

1 like

Tof horloge! Met een square G-shock zit je altijd goed! :sunglasses: geniet er van! :+1:

1 like