DWC Terra - Nieuwe batch

Morgen om 08:30 onze tijd komt er weer een nieuwe batch beschikbaar van de DWC Terra. 30.000 slots. Ik denk dat je er snel bij moet zijn.

https://delhiwatchcompany.com/products/dwc-terra

4 likes

dit helpt mijn odds natuurlijk niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zijn met een oplage van 30k best wel ok denk ik. Als ze dat weten te verkopen in een oogwenk wil ik aandelen.

2 likes

Oktober '26 - Maart '27, leuke gimmick maar tegen die tijd is de volgende hype er alweer

2 likes
1 like

Bij de vorige drop waren er tijdens de piek 8.000 checkout’s actief en na het filmpje van Teddy kan ik me voorstellen dat de interesse nog wat groter is

1 like

Welke kleur zal ik nemen :thinking:

1 like

Ik zou wel eens durven de zwarte bestellen voor mezelf en 1 van de andere 2 voor mijn schoonbroer (Indische roots). Speciaal design voor een zeer zachte prijs.

1 like

Ik ben benieuwd! 30k klinkt als echt heel veel maar ook ik heb een reminder gezet.

De Kiwame drop van vanmiddag ging helemaal nergens over. Daar werd om 15:00;55 bij het afrekenen m’n mandje leeg gemaakt vanwege uitverkocht.

2 likes

Met die drops weten ze nu eenmaal een gigantisch gevoel van fomo te creëren maar 55 seconden is dan nog steeds heel indrukwekkend

2 likes

Misschien hadden ze er 3 liggen he, je weet het niet!

1 like

500 zie ik op Instagram.

1 like

500 is niet veel verdeeld over twee momenten. Voelt toch een beetje als een gefabriceerde hype zo.

Natuurlijk, you always want what you can’t get…

Zat net even op Instagram te kijken en de lash back in aanzienlijk.

Snap ik wel ja, kan ook slecht tegen dit soort verkoopstrategieën. Het is dat Delhi Watch Company meteen met zo’n pre order kwam anders zou ik ze ook van dit soort praktijken verdenken

• Dispatch: Estimated batch-wise dispatch begins from October 2026-March 27, with an additional production buffer of up to four weeks. We will dispatch earlier wherever possible.

Zo lang ga ik niet wachten op een snack van 40 euro

100eu eer je hem in handen hebt

1 like

Dan heb ik dat al lang uitgegeven aan andere onnodige dingen :rofl:

1 like

Dit hele forum draait om geld uit geven aan onnodige dingen :joy:

2 likes