Delhi Watch Company

Ik heb ook een half uur lang de melding gekregen dat er problemen waren met de betaling maar opeens kwam ik er doorheen en nu is er dus een sandblasted versie onderweg :partying_face: :partying_face:

Ik hou de site in de gaten of de 40mm field watch opnieuw in de verkoop komt want die zou ik ook nog graag willen.

1 like

Als jullie er over 2 weken van af willen houd ik me wel aanbevolen.

1 like

Congratz! Ik laat ze vanaf nu links liggen, het amateurisme bij de verkoop heeft me de ick gegeven :joy::smiling_face_with_tear:

Echt? Ik schrijf dat volledig toe aan het betaalplatform, de site werkte prima in mijn beleving

3 likes

Het andere exemplaar was voor een vriend die zich op het werk niet vrij kon maken. Maar als ik hem verkoop, stuur ik eerst een DM voor hij in het blauw gaat. Ook naar @herman .

3 likes

Verdomme, ik zie dit draadje nu pas en wil ook zo’n ding.
Als ie bij iemand niet bevalt mag die hem naar mij doorschuiven :grimacing:

2 likes

Haha, inderdaad!

3 likes

Binnen! Uiteindelijk met verzending en invoerrechten ruim boven die 42$ maar wat een leuk ding voor het geld!

11 likes

Jaloers! Is dat ook titanium? Of SS met een pvd coating?

Vet!

1 like

Het is ss met pvd coating. Alsnog niet echt heel zwaar. Echt een leuk ding!

2 likes

Kan niet wachten tot die van mij er is :heart_eyes:

2 likes

Hij is binnen!!! :partying_face:

Heb er wel meteen een ander bandje opgezet en straks nog een andere die er beter bij past maar ik ben onder de indruk

6 likes

Van harte! Hoe is het draagcomfort?

Erg goed, het is natuurlijk een rechthoekig stuk staal maar door de afmetingen ligt die lekker op de pols. Ik heb hem nu wel van een elastisch bandje voorzien en dat zit nog fijner en het groen staat ook beter vind ik

3 likes

Wellicht een onfatsoenlijke vraag, in dat geval excuses, maar wat was je kwijt na shipping en taxes? Er komen er een aantal voorbij op Vinted en ik wil wel een beetje premium betalen maar ben benieuwd hoeveel die premium dan is. Thanks!

1 like

Dat vind ik niet onfatsoenlijk hoor :wink:

Horloge en verzending was omgerekend 69eu en centen. Invoer was 32eu en centen, 17eu btw en invoerrechten plus 15eu kosten van DHL

4 likes

Voor de geïnteresseerden

3 likes

Zeker geïnteresseerd.
Ik twijvel nog tussen gestraald of brushed.

Aangezien ze er 30k van willen maken denk ik niet dat hij daarna nog zeldzaam/doorverkoopbaar is. Dus even goed kiezen.

1 like