Dynamische sluiting

Hi all!

Zijn er jullie merken bekend die eenzelfde dynamische sluiting hebben als de Tudor Pelagos? Dus geen glidelock of ratchet clasp!
39A89104-9D95-47BA-AC5C-8E88E131F9AB

1 like

Neen. En als ze er wel zijn zitten de advocaten van Tudor op het vinkentouw neem ik aan.

Pfff ziet er ook niet uit met die sleuf.
Ik heb een ratchet clasp, veel beter en laat Tudor maar lekker de enige zijn met dit fantastische design.

Edit: ot ik ken geen andere horloges met dergelijk armoedig ontworpen verstelmogelijkheid.

Verkeer jij in de wetenschap dat er een patent op rust? :confounded:

1 like

Valt wel mee vind ik, ik heb een paar ratchet clasps, zijn toch wel lompe dingen ook… Wat mijn probleem is: ik heb een pesthekel aan banden die te los of te vast zitten, die van Tudor lijkt mij daarvoor de oplossing, maar ik ben niet overtuigd om direct een Pelagos te scoren :yum: Btw: persoonlijk heb ik niets tegen gleuven, mits fatsoenlijk van uiterlijk. M.i. valt de Pelagos sluiting binnen die eis… :hugs:

3 likes

Wat denk jij dan?

1 like

Dat niet op alles een patent te verkrijgen valt… Lijkt in dit geval wel zo te zijn, maar zeker weten… ?

Tuurlijk wel. Bedrijven leggen elke wind vast als patent, bang dat anders er een ander mee gaat lopen.

Geen zin om dit patent op te zoeken, maar je kunt daar van uit gaan. Denk ik :wink: en anders zijn het gekkies

2 likes

Valt mee, zie geen verschil met niet verstelbare sluiting.

1 like

Nope truly unique and innovative. Well done Tudor :sunglasses::+1:

2 likes

Je moet wel een ernstige narcist zijn om direct weer een foto van je eigen horloge te plaatsen.

3 likes

Het hadden er ook 17 kunnen zijn :sweat_smile:

5 likes

Je hebt gelijk, komen we nog goed weg eigenlijk :joy:

2 likes

Zeker weten! :ok_hand:t2:

Echt niet, zoveel Tudoren :grimacing: heeft hij niet :crazy_face:

2 likes

Net bevestigd door Gassan :wink:

Ik werd gebeld door Hans Tudor. Hij zegt van wel…

Kom, bewijzen willen we zien!

2 likes

Zit er nou een beschadiging op je sluiting?

1 like

@PeterPG @Drebin Er zit zeker wel een octrooi op de Tudor Diver clasp, Tudor zegt het zelf :wink: .

2 likes

Deze Tudor heb ik niet nieuw gekocht dus er zaten al een paar kleine gebruikerssporen op

2 likes