hallo,
ik ben nieuw op dit forum en weet ook niet of ik veel op dit forum ga komen. toch
had ik een vraag en ik heb in mijn familie en vriendenkring niemand kunnen vinden
die hier een antwoord op heeft. dus vraag ik het toch hier.
ik ben namelijk van plan een horloge te kopen. namelijk de diesel dz9013. maar nou
zag ik dat als je hem uit Engeland laat komen, hij toch 50 euro goedkoper is. maar
nou is de vraag of dit verstandig is en of hier dan nog veel extra kosten overheen
komen.
verder heb ik de vraag of het sowieso wel verstandig is een horloge van diesel te
kopen. of moet ik toch naar horloges van b.v. Zwitserse merken kijken. en als dit
zo is, welke merken raden jullie dan aan om toch dit soort horloges te krijgen.
Welkom hier, Niels! (tu)
Je stelt een leuke vraag. Ik zeg: doen! Hou wel rekening met de verzendkosten, want die zul jij als koper moeten betalen. Over invoerrechten hoef je je geen zorgen te maken, aangezien Engeland een EU-land is.
Niets mis mee. Diesel is trouwens een modemerk, maar als jij het leuk vindt, dan moet je het gewoon kopen. Ik zou zeker ook eens op eBay snuffelen als je dan toch via internet iets wil aanschaffen en goedkoper uit wil zijn dan in de winkel.
in die prijsklasse heb je leuke klokken van bv SEIKO. die gaan 20 jaar maar las dat niet wilt gewoon lekker kopen. kijk wel eens op Monsterwatches.nl en dan nog maar eens beslissen. succes!!
nou, hij hoeft niet 20 jaar mee te gaan. dat is wel veel. maar hij moet toch wel degelijk zijn en er na een paar jaar nog goed uitzien. maar gaat dit met deze diesel lukken. dat is een beetje mijn laatste vraag.
ik heb ook gekeken op die site, staan mooie horloges. maar ik vind dit horloge veel beter bij mij passen. maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Een relatief klein bedrijf, met niet echt grote productie. Het ontwerp is Brits, de horloges zelf zijn Zwitsers en de uurwerken (zowel quartz als automatisch) zijn van goede kwaliteit.
Omdat Christopher Ward niet echt grote productieaantallen heeft en omdat het in onze contreien niet bekend is, heb je veel meer kans om met iets origineels voor de dag te komen.
je zecht dat de uurwerkjes doorsnee en niet bijzonder zijn. maar dat betekent niet dat ze slecht zijn toch.
en dat merk ziet er wel leuk uit, maar de horloges die ik zie staan passen nou niet echt bij mij. ik vind ze niet heel erg bijzonder. ik denk dat ik gewoon lekker voor die diesel ga, lijkt mij voor mijzelf de beste keus.
oke, ik heb de diesel proberen te bestellen. alleen nu hebben we problemen met de betaling omdat het uit het buitenland is. je moet namelijk een pasnummer invoeren maar wij weten niet precies wat je daar moet invullen. we betalen met een ING Betaalpas.
als je een Diesel mooi vind gewoon kopen en ervan gaan genieten ze hebben voor de liefhebber leuke klokjes.
de voorkeur van dit forum is meestal aangaande de horloges met een geschiedenis vandaar deze reacties.
ik hoop dat je hem met veel plezier zult dragen en in de toekomst misschien een foto voor op dit forum daar zijn we helemaal gek op.
gr oscar