DZVL meeting

Wie gaat er naar de DZVL meeting in Eindhoven op 18 november a.s.?

Misschien iets voor de mensen die de afgelopen meeting gemist hebben?

Graag wat reacties!

Misschien ga ik wel, even kijken want er was iets op de 18e?

Mooi Henrik, kan ik je gelijk die PAM80 (Radiomir Independent) laten zien :slight_smile:

Misschien ben ik niet helemaal bij de tijd, maar wellicht is het handig (ook voor anderen) om even te vermelden wat DZVL is.

DZVL (www.dezinvanluxe.nl)

http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3544

Als organisator moet ik hierbij vermelden dat leden dan DZVL voorrang hebben op die van horlogeforum.nl. Dit komt omdat het restaurant een beperkte ruimte heeft voor ons.
Het is ook vooral georganiseerd in navolging van de eerste DZVL meeting afgelopen jaar in Amersfoort.

Ik hoop dat dit op begrip kan rekenen

:S Dan boek je toch gewoon een andere ruimte!+

En leden zijn we volgens allemaal, iedereen van dit forum heeft weleens ingelogd op www.dezinvanluxe.nl
en volgens mij ben je dan lid :wink:

is natuurlijk ook zo maar ik heb nu al een restaurant geboekt. heb ook geen zin om alles weer om te gooien en op zoek te gaan naar iets anders.
en dat maximum is best groot hoor

Het is de DZVL meeting, niet die voor horlogeforum.
Punt

Zie post Jorgent, mee eens !

Gepost door: jorgent (IP Gelogd)
Datum: 30 oktober 2006, 16:41

Dan boek je toch gewoon een andere ruimte!+

En leden zijn we volgens allemaal, iedereen van dit forum heeft weleens ingelogd op www.dezinvanluxe.nl
en volgens mij ben je dan lid

Heb je die gekocht??? Cool! (tu)(tu)(tu) Die wil ik graag eens in het echt zien! Maar ik mag niet komen van Steef. Uncool (td)(td)(td) dus volgende meeting waar wel iedereen mag komen beter…

Waarom deze “botte” reactie Steef, DZVL en het Horlogeforum bijten mekaar toch niet…

Nou, eigenlijk wel :wink:

.:.:.

Zo’n reactie raakt ook kant noch wal, maar goed.
Steef kan ook wat genuanceerder zijn mening verkondigen, maar ik hoopte dat de meeste mensen dit toch al wisten.

Ik moet zeggen dat ik tijdens het organiseren er vanuit ben gegaan om het een succesvolle opvolger van de vorige DZVL meeting in Amersfoort te laten worden. Aangezien de vorige meeting ook alleen bestond uit actieve DZVL leden ben ik daar eigenlijk ook vanuit gegaan. Ik heb niet eens aan horlogeforum.nl gedacht.
Toen was er ook geen hausse over.

En ik denk dat Steef met deze opmerking die hij op DZVL heeft gemaakt hetzelfde bedoelde, maar hij het hier wat genuanceerder heeft gemeld.

Het is toch de DZVL meeting… niet die van horlogeforum.
Als er mensen van daar zijn die ook hier posten, moeten ze hier maar reageren, niet op de oproep op horlogeforum…

En eerlijk gezegd vind ik dit niet eens een slechte uitspraak!

… bij deze meld ik me af voor de meeting van 18 november a.s.

Negeer bovenstaande, heb de afspraak kunnen verzetten, ben er de 18e gewoon!

Geeft toch niets Tom, we hoeven niet altijd alles voor iedereen te organiseren? En van Steef weten we dat hij soms wat kort van stof is. Wie dat niet wist, bij deze! :smiley: