Ebay gevolgd horloge, belachelijk laag voorstel

Ik volg een aantal horloges op eBay, waaronder een Seiko SRPB41J1 van een Italiaanse verkoper met goede feedback (99,6% “Topverkoper”). Nu krijg ik via e-mail een prijsvoorstel van € 10,00 + € 13,00 verzending…
Idioot nietwaar? Hebben jullie iets dergelijks al eens meegemaakt?

Ik ga het overigens niet doen, mijn aandacht licht op het moment bij andere modellen.

1 like

Dat moet een fout geweest zijn?

1 like

Zat ik aan te denken. Maar € 10 korting is ook wel weer weinig

100 euro korting was de bedoeling misschien? Verkoper is vast blij dat je niet toegehapt hebt met die 97% korting :smile:

1 like

Voor 23 euro zou ik de gok wagen :joy:

2 likes

Nee, want dan was de verkoper er wel onderuit gekomen. “Horloge viel op de tegels” zoiets.

1 like

Ach, 3 opties:

  • hij zal door eBay verplicht worden te leveren voor € 23 incl verzending. Wil ik niemand aandoen;
  • er volgt een hoop gedoe. "U snapt toch ook wel dat dit niet kan;
  • je wordt genaaid. In principe geen probleem met koper5sbescherming. Maar ook dan een hoop gedoe.
3 likes

Hier komt hij/ zij zeker onderuit.

1 like

Ik heb de verkoper maar een berichtje gestuurd via eBay. Iedereen kan fouten maken.

8 likes

Is het wel EBay, niet Wish?
want dan kan het wel kloppen

3 likes

Schappelijke reactie van je :blush:

1 like

Verkoper heeft gereageerd.

Hij gaf aan dat eBay nu nieuwe mogelijkheden biedt, zodat verkoper een kortingsvoorstel kan doen aan personen die een object volgen. De bedoeling van verkoper was om 10% korting te bieden, maar heeft dat kennelijk niet helemaal goed opgevoerd.

5 likes

Of optie vier: Het is een marketing stuntje en je komt er mee weg.

Je kunt 'm ook gewoon accepteren. Mocht er dan een dispuut ontstaan dan zeg je sorry en loop je weg, maar als ze het menen heb je een cocktail time voor 23 ballen.

Dan loop je er dus bij weg. Want billijkheid. Maar als het toch eens een giveaway was geweest zeg… sje.

Netjes dat je m een bericht hebt gestuurd. Heb je nu als eerste de mogelijkheid om het horloge met 10% korting te kopen?

Klopt. Maar mijn focus ligt nu op andere modellen.

1 like

Overigens: hieruit blijkt dat het verstandig kan zijn om een object te volgen in eBay. Dan maak je kans op een kortingsbericht!

1 like

Of je koopt hem hier:

https://www.uhrenlounge.de/detail/seiko-presage-mechanik-automatik-new-cocktail-time-blue-moon-srpb41j1-14693?ref=idealo&utm_source=idealo&utm_medium=cpc :wink:

1 like

Scherpe prijs!
/must resist

1 like