Ebay , Graham watch chronofighter , Artikelnummer: 8901788933

Met aandacht de discussies en de waarschuwingen gevolgd op dit Forum over oplichters , etc…
Men wordt wel voorzichtig…
En ergert zich , over zulk een perfect iets , als Internet , en dat dit ook weer , zo als het meeste in 't leven , belaagd wordt door criminelen …
Dit alles in het achterhoofd houdende , kom je op Ebay een advertentie tegen over deze Graham Chronofighter .
Ik had er nog nooit van gehoord , maar , als gelukkige bezitter van het Watch Magazine Jaarboek 2006 ,
zag ik voor het eerst foto’s er van .
Ik denk dat de meningen zeer verdeeld zullen zijn , maar ik vind het een “gave”" klok .
Stoer , massief , degelijk , sterk . ( Denk ik …)
Maar nu het waarom van deze bijdrage :
Kijk eens naar deze verkoper 's “background” , z’n "sales record " en z’n beoordelingen…
Dan moet je toch wel lef hebben om hier op te bieden ?
Of je moet bij hem om de hoek wonen om persoonlijk te gaan kijken…
Ik ben zeer benieuwd naar de reacties van jullie , Forum-leden !
( Maar ik blijf 't een mooie klok vinden…)



Hallo Peter, los van de magere feedback van deze verkoper, kun je dit soort horloges bijna niet met zekerheid va internet verkopen.
In Turkije heb ik talloze imitaties ervan gezien, en die moet je echt in je handen hebben om ze van echt te kunnen onderscheiden.
Daar deze “best wel” duur zijn, lijkt het me niet slim om ze via internet te kopen.

Tis een nepper. Droom vooral verder over een echte :smiley:

Ik denk dat het een nepper is. Geen doos, geen papieren en geen referenties… Ik zou dit maar gewoon links laten liggen.

mvg
Norbert

De echte vind ik mooi.
Deze is nep. Geen chrono en een drukknop te veel.
Afwerking waarschijnlijk veel minder goed, maar dat is op deze foto’s niet te zien.
De band klopt ook niet. Geen Graham sluiting.
Kortom: een “nepper”.