Ebay-horloge-gerelateerde bestelling uit het UK - probleem

Ik heb een dingetje in het UK besteld en kreeg van de verkoper volgende bericht. Ik snap niet goed wat ik ermee moet. Ik heb betaald via PayPal zoals het hoorde en een shipping adres doorgegeven.
Hier is het bericht.

=============================================
There is one small problem in that e-bay sort’s out the shipping, because of the global shipping I only post to there central depot, they do the shipping, if you can get them to change the shipping address, I will not post till I hear back from you, if you cannot sort out with e-bay, I can ship direct to Belgium, please let me know

Kan iemand me hier wat raad in geven ? THX !

Verkoper maakt waarschijnlijk gebruik van het global shipping programme http://sellercentre.ebay.co.uk/using-global-shipping-programme en heeft misschien een verkeerd adres opgegeven?

In Ebay kan je een alternatief adres opgeven.
Ik gaf het office adres van mijn echtgenote op.

Kan het zijn dat dit global shipping programme, standaard naar je thuis-adres verzend ?

Ja, naar het adres gekoppeld aan je paypal waarschijnlijk.

En hoe kan ik dan vooralsnog vragen om dat adres te wijzigen ???

Volgens mij draait de verkoper een label/adressticker uit met jouw gegevens en een code voor verzending via global shipping. Ik weet niet of je een adres kunt wijzigen… Misschien beste toch even contact opnemen met E-bay.

En als ik van het office adres van mijn echtgenote, mijn PRIMAIR adres maak ?

Dan zal de volgende keer dat je met PayPal een betaling doet je bestelling naar alle waarschijnlijkheid daar heen verzonden worden. De meeste websites nemen bij een PayPal bestelling de adresgegevens over van PayPal. Goed controleren is dus ook altijd aan te raden. Nu is de betaling al gedaan, dus lijkt me dat het in dit geval niet meer gewijzigd kan worden.

*zo gaat het bij mij in 99 van de 100 gevallen iig.

OK, bedankt. Ik zal Ebay eens proberen te contacteren.

Ik dacht dat het voldoende was om in Ebay het shipping adres te veranderen.
Dat zat al in mijn Ebay.
Maar blijkbaar werkt dit zo niet … (meer) :frowning:

Ik weet niet waar Ebay het naartoe zendt, naar het PayPal adres of het Ebay adres. En de verzender ziet dat ook niet, die heeft enkel een label waar een code op staat. Aan de hand van die code verzendt Ebay het pakket naar jou. Dus of het is naar het Ebay adres (lijkt mij het meest voor de hand liggend) of naar het Paypal adres. In elk geval even de moeite om te bellen/mailen.

Ik heb reeds gemaild. Maar ik hoop dat ik op de juiste dienst ben terecht gekomen…

Gelukkig heeft de verkoper het niet zomaar verzonden en wacht hij jouw actie af.
Mbt het adres: voor zover ik het uit een eerder geval begrepen heb, is het adres je standaard Paypal adres.