Misschien kunnen de ebay expert mij even helpen ik heb een onderdeel gekocht wat niet origineel is maar een vervanger, en er staat in de beschrijving wel dat het om een origineel in fabrieksverpakking gaat.
Maar dat is niet het grootste probleem maar wel dat het gewoon niet past.
Nu heb ik een zaak geopend dat ik het wil retourneren en nu na 2 dagen stuurt de verkoper vrolijk een bericht dat dit het juiste onderdeel is en moet passen en geen retour accepteert en ebay heeft de zaak gesloten.
Ik kan niks via paypal terug vorderen en via ebay kan ik ook niks omdat de zaak al gesloten is.
Ik kan ook niet met ebay in contact komen om hulp te vragen.
Ik dacht altijd dat de koper zo goed bescherm was maar dat valt toch vies tegen, heb ik een onderdeel dat niet origneel is en niet past en krijg geen geld terug
Nee heb ik geprobeerd maar dan zegt die ook weer dat de zaak al gesloten is, om gek van te worden.
Maar het is gelukt om een zaak te openen via het paypal centrum, heb ik opnieuw een bericht aan de koper moeten versturen en moet ik hem tijd geven om te reageren.
Als daar niks uitkomt staat er dat paypal een onderzoek doet en een beslissing neemt.
Bedankt voor jullie hulp
Ebay bellen? ik kan nergens een nummer vinden of ligt dat aan mij?
Ik wacht eerst nog wel even bericht af via paypal kijken of dat toch nog iets oplost.
Het gaat om een Seiko glas, zit niet in de originele verpakking en de diameter moet 300 zijn, en ik meet 302 dus dat gaat nooit passen, lijkt mij genoeg reden om een retour goed te keuren?
Je zou als het goed is naar het kopje actiecentrum in je paypal rekening moeten kunnen gaan en daar de betreffende transactie opzoeken.
Vervolgens kan je een claim starten. Voor zo ver ik weet gaat dit buiten beslissingen van Ebay om en heb je hier altijd recht op. Dat is juist de meerwaarde van paypal.