Allen,
Ben al een tijdje op zoek naar een mooie mesh horlogeband voor de Speedmaster. Ik zag deze op Ebay:
Wat vinden jullie van deze mesh op een Speedy en - natuurlijk - de prijs?
Groet,
Allen,
Ben al een tijdje op zoek naar een mooie mesh horlogeband voor de Speedmaster. Ik zag deze op Ebay:
Wat vinden jullie van deze mesh op een Speedy en - natuurlijk - de prijs?
Groet,
neem even contact op met Mark Martens van Horlogerie Alex, die heeft ze volgens mij goedkoper en is gevestigd in Nederland
vrgr,
Vincent
De Omegamesh is de mooiste die er te krijgen is, op een Speedmaster zou niet mijn persoonlijke voorkeur hebben.
De prijs is matig. Neem anders contact op met Mark Martens van Horlogeriealex(.nl) en je koopt de band in Nederland voor een goede prijs.
Haha, de post hierboven stond er nog niet toen ik begon met tikken (en telefoon kreeg tussendoor)
Nou, alles is al gezegd! Mark Martens is idd je man voor deze Mesh.
Op het andere forum heeft iemand (ik neem Hans CP) eens foto’s geplaatst van zijn Speedy op mesh. Ik vond het persoonlijk niet de beste combi (hoewel mesh-liefhebber), maar da’s uiteraard persoonlijk.
Ik heb mijn Mesh bij deze Ebay verkoper gekocht. Let er wel op dat er hoogstwaarschijnlijk ook douane en inklaringskosten bij komen. Nog een punt van aandacht is dat de lengte van deze banden klein is. In mijn geval moest ik er 2 verlengstukjes bij kopen van bijna 60 Dollar. Al met al werd het een hele dure band voor mij, maar het ziet er wel super uit.
Heb je een foto?
Ben wel benieuwd naar een Speedmmaster/mesh combi
Tsja, mesh op een Speedmaster. Het lijkt mij een mooie combi, maar is idd. persoonlijk. Toch is de combi met een JB Champion mesh een NASA klassieker. Maar goed, die JB Champion bandjes die matchen bij een Speedmaster zijn erg duur; op Ebay betaal je daar rond de 700 euro voor.
Is Mark Martens ook actief op dit forum?
Nee, Mark verkoopt vnl. via Chrono24:
http://www.chrono24.com/nl/dealer/horlogeriealex/liste.htm