Zit deze week een aardig horloge in de gaten te houden op ebay
Was van plan om een bod neer te leggen, maar zie nu dat er alleen shipping naar US is aangegeven.
Nou prima even contact zoeken dus, maar dat gaat niet omdat deze gebruiker alles dicht heeft gezet qua contact…
Je kunt gewoon op het knopje “contact the seller” drukken en een berichtje sturen.
Overigens zou ik dit horloge niet uit de VS gaan halen; er komt nog een hoop verzendkosten bij en btw plus inklaring en dan is het helemaal niet goedkoop meer. Zou dichter bij huis gaan zoeken.
Dat knopje werkt dus niet… krijg je alleen de standaard prietpraat ebay meuk - als je daarna contact seller doorklikt een bericht dat de seller niet kan reageren op je vraag. Vaag gedoe.
Hoopte er wel op dat een tweede hands/used horloge buiten BTW en invoerrechten om wel zou lukken (is me eerder wel eens gelukt, maar dat is 5 jaar terug). Is daar iets in veranderd?
Je hebt gelijk, zie het ook als ik door klik. Vaag inderdaad.
Vanuit de VS is me dat nog bijna nooit gelukt; zelfs voor onderdelen van een 100 jaar oud zakhorloge mag je gewoon volle mep betalen. Heel soms glipt er iets door, maar die kans is bijzonder klein helaas.
Mooie dingen inderdaad die C60’s. Je ziet ze vanuit de UK ook regelmatig aangeboden op ebay. Voor zover ik weet hoef je voor de UK nog geen btw te betalen (kan veranderen natuurlijk i.v.m. de brexit).
In het verleden tot in den treuren geprobeerd dit soort veilingen alsnog te scoren via direct contact. Nooit gelukt. Zonde vd tijd… dus mijn tip: gewoon een andere zoeken.