Ik heb liever die van jou, dan weet ik dat hij
goed is…
Dat is vriendelijk van je (tu) maar ik denk dat het exemplaar op de baai goed is. Drie duizend dollar lijkt stevig maar die originele inlay zit er op en het rivet bandje wat er aan hangt is ook al gauw 500,- tot 600,-.
Wel nog even checken wat het serienummer van het ebay exemplaar is.
Zou iemand deze willen kopen en het bandje niet hoeven dan wil ik wel mee doen. Jij de klok, ik het bandje. Zou zouden we de prijs iets kunnen spreiden… (tu)
Beetje overbodige topic. En die prijs is nou ook
niet van het.
Dat bepaal jij niet, lompe Sjaak die je bent. Ik krijg iedere week wel een pb met de vraag om een Tudor subje te bemiddelen, dus ik dacht aardig te doen.
Die prijs is verder goed, zeker met de rivit band er aan. Doe eerst onderzoek voor je hier je scheur open trekt.
Jij bent echt snel op je teentjes getrapt zeg. Vraag me af wie hier een zielig figuur is. Ik vind het een nutteloos topic punt. Dan kan ik het verkeerd hebben of niet.
De manier waarop jij reageert is ronduit kinderachtig.
Ik vind dit soort topics juist erg nuttig. Aankopen via eBay of Marktplaats vind ik altijd erg riskant gezien ik er (en velen met mij) er te weinig van af weet, dus is het prettig als iemand die er meer van af weet ons hierop attent maakt.
Ik ben verder niet geïnteresseerd in deze Tudor overigens, maar ik kan dit soort topics altijd erg waarderen.
Ik ben hier niet om conflicten te bouwen. Daar begin jij mee.
Lees aub je eerste reactie terug. Ik reageer niet meer op dit top iig.
Je bent te belachelijk voor woorden.
Mooie Tudor Roel! Zie je toch niet veel dit type.
Zijn dit nu Canadese issued horloges?
gr
Vncnt
Niet te onderbouwen met documentatie maar een Canadese verdeler zou een aantal burger exemplaren hebben omgebouwd voor de Canadese marine. Je vindt ze in twee series; 88XXXX en een andere die ik nu even niet weet.
ik heb zitten kijken naar de band en de
eindstukken
maar zie geen nummers staan in de eindstukken
zou het wel kloppen dan
gr Toontje
Jaren 60 & 70 en Amerikaans geleverd (en dus de verdere verdeling naar Canada en Zuid Amerika) heeft soms geen nummers, dit komt zowel bij Rolex en Tudor voor. Bij de 19 mm banden heb ik het heel vaak gezien.
Ik vind dit soort topics juist erg nuttig.
Aankopen via eBay of Marktplaats vind ik altijd
erg riskant gezien ik er (en velen met mij) er te
weinig van af weet, dus is het prettig als iemand
die er meer van af weet ons hierop attent maakt.
Ik ben verder niet geïnteresseerd in deze Tudor
overigens, maar ik kan dit soort topics altijd erg
waarderen.
Volledig mee eens. Daarnaast vind ik zeggen dat je een topic niet nuttig vind al helemaal niet nuttig.
Die eindhaken zitten overigens ook vast aan deze banden. Daarnaast zijn deze rivit banden extra bewerkt door Rolex. Uit de fabriek kwamen ze minder goed afgewerkt. Ik heb beide exemplaren naast elkaar gehad liggen en dan zie je het verschil heel goed;