Ebay vraag ? oplichting of te veel geld?

Denk niet dat je al een bevestiging gehad hebt dat dit goed is aangekomen? :wink:
Ben beniewd…

infiniti Schreef:

Een nachtje over slapen heeft geholpen… Ik voel
mij er al iets beter bij, maar ik heb nog steeds
het gevoel alsof ik iemand aan het oplichten
ben…:frowning:

Ik zou me daarover heen zorgen maken. Voor het uiteindelijke tot stand komen van een prijs op eBay zijn altijd minimaal twee personen nodig. Het is dus in ieder geval geen fout of vergissing van ƩƩn persoon. Blijkbaar is dit horloge op de een of andere manier meer waard dan je dacht, of dat de bieders denken… :wink:

Aan de feedback van de bieder/kopers ligt het niet 100 %, wellicht kan je contact opnemen met de koper om alles goed dicht te spijkeren.
Je kan een twee drie niet zien waar de bieder zich bevind, maar goed verzekerd opsturen en in een flink pakket zodat het niet makkelijk achterover te drukken is lijkt mij wel heel zinvol.
Mooi he dat veilen je weet nooit wat je krijgt uiteindelijk.
Geluk gewenst

mvg
Lex

JTrapman Schreef:

Ik heb gisteren nog een horloge naar Engeland
gestuurd :wink:
Erg goed inpakken (kranten, bubbelfolie, wat je
maar kan vinden), en hem helemaal vol tapen :stuck_out_tongue: Heb
het zelf in een schoenendoos gedaan, die helemaal
vol zit met allemaal beschermende dingen
(bubbelenveloppen in mijn geval). Op deze manier
kunnen ze niet zomaar even het pakketje openmaken
en de inhoud meenemen (omdat hij dus onder de tape
zit), en verder is het een onhandig formaat om te
stelen en mee naar huis te nemen om hem daar te
openen. Zelf heb ik hem gestuurd via TNT post, en
dan aangetekend. Hiermee is hij standaard
verzekerd tot €500. Je hebt ook een iets duurdere
optie (verzekerd), kost iets van €5 meer en dan is
hij verzekerd tot €5000 als ik het goed heb. Mijn
pakketje was 1.3 kilo, en ik heb er €14,30 voor
betaald, dus dat viel reuze mee :wink: Let wel op. Ik
weet niet waar je hem heen moet sturen, maar er
zijn bepaalde ā€˜zones’ EU1, EU2, EU3, en
Wereldwijd, en ze verschillen allemaal van prijs.
Reken dus niet op die €14,30, maar waarschijnlijk
een stukje meer.

Hoe je er ook rekening mee dat als je verzekerd verzend je moet aantonen dat het geen wat in het pakket was een bepaalde waarde had, dus je moet een bon hebben of een taxatie, heb je dat niet dan heeft tnt makkelijk 5 euro extra verdient zonder risico te lopen, tenminste volgens mij zit het zo!

Dat is nog eens een leuke verassing. Chrono24 suggereerd dat de prijs kan kloppen en zoals eerder aangegeven zijn er altijd minimaal twee personen nodig om tot een bepaalde prijs te komen. Ervan uitgaande dat deze personen weten wat ze doen lijkt alles dus in orde te zijn. Oftewel, it’s your lucky day!

Ik weet de oplossing voor je dilemma:

Je verkoopt dat ding voor die 900 , dan hou je zelf die 100 die je hem waard vindt, en de overige 800 maak je over naar mij :smiley:

En dan koop ik straks bij jou nog acht klokkies Ć” 100 elk, is dat een mooie deal of nie??!

Probleem opgelost ,iedereen blij (:smiley:

Of hij pakt 100 euro wat hij dacht wat het waard is en gaat ie lekker mee naar de krooeg, 400 zet ie op de bank en de overige 400 euro maakt ie over naar Kika.

Nou mooi plan toch :slight_smile:

Mwah ik vond mijn suggestie toch beter :wink:
(:smiley: (:smiley: (:smiley:

dimi0808 Schreef:

Denk niet dat je al een bevestiging gehad hebt dat
dit goed is aangekomen? :wink:
Ben beniewd…

Pakketje van mij is een aantal dagen geleden helemaal perfect aangekomen, en mijn horloge die hij had verstuurd is ook alweer binnen. 2 werkdagen hebben beide pakketjes erover gedaan, dus dat valt reuze mee.

Zo dat is netjes. (tu)
Goed om te weten dat TNT ook nog positieve dingen doet ipv al die negatieve dingen die ik lees…