Het ging om een Roamer Stingray in redlijke staat waar ik nog wel van dacht dat deze nog iets zou opbrengen, met als meerwaarde dat alle toeters en bellen er nog bij zijn… papieren, alle links, doosje, enz… volledig origineel
Nu had ik hier 100 of misschien 150 op zen meest voor verwacht te krijgen…
Ik kon een half uur geleden thuis, ik check Ebay en het eindbod staat op 900 EURO !!!
Ik weet het nu even niet meer… had ik iets extreem zeldzaam in handen ? word ik opgelicht ? Heeft deze persoon te veel geld of zo ? :S
Moest dit nog toch allemaal de bedoeling zijn en in orde zijn, voel ik mij er helemaal niet goed bij om deze horloge voor dit bedrag te verkopen…
Ik heb het gevoel dat deze horloge niet dat bedrag waard is… voor dat geld koop je wel andere dingen…
Ik weet het niet zeker, maar volgens mijn is de reden dat het een militaire versie betreft met juiste gravering.
Dan ook nog compleet met de “toeters en bellen” lijkt ie mij bijzonder en als je naar de biedingsgeschiedenis kijkt van de twee die tegen elkaar opgaan zien zij het ook zo. (Ze bieden beide enkel op horloges, dus het lijkt me dat ze echt wel weten waar ze mee bezig zijn?)
Maar € 900 ??? Daar zou ik me ook vraagtekens bij stellen
Gebruik iig een verzendwijze waarbij je track en trace hebt in het buitenland, gewone pakket/aangetekend van TNT volstaat niet. Wanneer je het pakket niet in het buitenland kunt volgen dan loop je de kans dat de koper het horloge als niet ontvangen meldt en het volledige bedrag via paypal terugvordert.
Misschien bestaat er nog de mogelijkheid dat het horloge met een gehackt paypal-account betaald wordt maar die kans acht ik niet zo groot.
Wel apart dat er twee bieders zo tegen elkaar hebben lopen opbieden. De laatste minuten is er veel geboden, misschien hebben ze zich een beetje laten gaan.
900 euro klinkt goed, maar ik snap wel precies hoe je je voelt, hopelijk loopt het allemaal goed en netjes af, ik zou als het geld binnen is het horloge opsturen via DHL oid.
Het is me niet duidelijk of er military merktekens op staan. Maar als dat zo is… Als je het niet vertrouwt, wil ik 'm voor de helft wel hebben, zelfs contant betalen!
Zonder gekheid: stuur de koper een mailtje,leg je probleem uit en zoek uit of het allemaal wel klopt: vraag namen van andere kopers uit het verleden, zijn gegevens op andere fora en als laatste: zijn adres. Check dat op maps.google en probeer zo ook zijn tel.nr op te halen. Als hij ter goeder trouw is, werkt hij wel mee. Je kunt 'm zelfs voorstellen om het geld eerst nog even niet naar je toe te sturen als blijk van goede wil! Dan is het niet alsof je het geld al binnen hebt en daarna vertragingstechnieken toepast.
Dat gezegd hebbende: het is een complete klok: box, papieren, band en wrs. ‘military’ historie. Misschien heeft de koper er wel een koopje aan…
Dat is nu het leuke van veilen. Je kunt de prijs een beetje bepalen maar er hoeven slechts twee liefhebbers te zijn die de prijs omhoog kunnen gooien. Gefeliciteerd!
Als je de koper checkt via zijn eBay-geschiedenis en die komt goed over (dus vaker horloges gekocht, 100% positieve feedback en dat soort dingen, zie ik geen bezwaar. Sowieso zorgen voor waterdichte betaling via PayPal of zo. En als ik jou was zou ik een gedeelte van de winst besteden aan een puike verzending via een koeriersdienst met een goede verzekering. Kost je misschien 50 of 75 euro, maar dat kan er nu wel af denk ik, en het voorkomt mogelijk gezeik.
Een nachtje over slapen heeft geholpen… Ik voel mij er al iets beter bij, maar ik heb nog steeds het gevoel alsof ik iemand aan het oplichten ben…
Ik persoonlijk zou er nooit zoveel aan kunnen geven, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk… Het is inderdaad "wat de gek ervoor over heeft "
Als ik van de verkoop zou afzien zou mij dat ongeveer 70 euro kosten aan ebay en paypal… geld dat ik dan ook kwijt zou zijn…
Ondertussen heb ik dan maar geinvesteerd in veel en goed verpakkingsmateriaal
Ik ga ze zo goed inpakken… "Prison Break " stijl… zonder plannetje kom je er zo maar niet bij
Ik denk dat ik pas echt rust zal hebben als ze goed aangekomen is en dat ik positieve feedback krijg…
Normaal ging ze gewoon aangetekend en verzekerd met de post ( niets dan goede ervaringen mee )
Maar nu niet meer… zo veilig mogelijk nu, en wat dat moet kosten, maakt me echt niet uit…
Ik heb al veel goede dingen over DHL gehoord, is dat de veiligste en beste manier ?
Iedereen bedankt voor alle reacties (tu) deze hebben echt wel geholpen
Ik heb gisteren nog een horloge naar Engeland gestuurd
Erg goed inpakken (kranten, bubbelfolie, wat je maar kan vinden), en hem helemaal vol tapen Heb het zelf in een schoenendoos gedaan, die helemaal vol zit met allemaal beschermende dingen (bubbelenveloppen in mijn geval). Op deze manier kunnen ze niet zomaar even het pakketje openmaken en de inhoud meenemen (omdat hij dus onder de tape zit), en verder is het een onhandig formaat om te stelen en mee naar huis te nemen om hem daar te openen. Zelf heb ik hem gestuurd via TNT post, en dan aangetekend. Hiermee is hij standaard verzekerd tot €500. Je hebt ook een iets duurdere optie (verzekerd), kost iets van €5 meer en dan is hij verzekerd tot €5000 als ik het goed heb. Mijn pakketje was 1.3 kilo, en ik heb er €14,30 voor betaald, dus dat viel reuze mee Let wel op. Ik weet niet waar je hem heen moet sturen, maar er zijn bepaalde ‘zones’ EU1, EU2, EU3, en Wereldwijd, en ze verschillen allemaal van prijs. Reken dus niet op die €14,30, maar waarschijnlijk een stukje meer.