Ebay vraag

hallo liefhebbers,

een vraag :

Ik heb op ebay geboden op een horloge en het bod is fors en vaak overboden.
Nu krijg ik van 2 verschillende kanten (emails) met "second chance offer"
dit terwijl de aanbieder een derde partij is (eurowatches).
Hoe werkt dit?

dank jullie wel
Loek

hoi loek
een tweede kans gebeurt wel meer en is vaak zo dat de verkoper meer van dit zelfde product heeft,dit blijft ook gecontroleerd door ebay je kunt ook gewoon feedback krijgen en geven.
ik zou zelf nooit ingaan op een derde partij dan heb je nl totaal geen kopers bescherming.dit is ook vaak iemand die de transactie gewoon gevolgd heeft.

groet pajero

een second chanche word altijd ook als zodanig door ebay aangeduid.
als deze word aan geboden als zijnde vraag van ebayer is het inderdaad oppassen

Dag Pajero & Jaap

Dank jullie wel voor je antwoord

Dat vermoeden had ik al. Kreeg net antwoorden van beide. Donderstenen gebruiken Ebay dus als cover. Heel onveilig dus.
ga ze eens mailen voor een kopie paspoort
wordt vervolgd
dank jullie wel

Loek

`m personaly located in United Kingdom …The item is located home in USA and I will arrange to be shipped it to you …no problems…
Because i’m not in the country this transaction will be arranged bye ebay.
You have the opportunity to purchase this item at your last bid price .
The ex winner had some problems and couldn’t handle the situation (he told me something about his daughter being sick), so following eBay’s suggestion, I’ve contacted you this way.
Because I’m not in the country this transaction will be arranged bye ebay and they seed that I need from you your:

  • eBay ID and full name and address…
    as soon as I have them I’ll start the official procedure, and eBay will notify you about this. You’ll also receive important guidelines + instructions from them (please go through them exactly).
    I’ll handle the shipping, so this will be free of charge for you.
    Also, a refund policy will be included.The item is inspected… and everything is ready to go on it.Looking forward to hear from you .
    Regards

Echt ongelooflijk wat ze er allemaal bij verzinnnen. Second-change kan alleen van de originele aanbieder.