Ebay

Het viel mij al op dat een seiko 5 goedkoper is in nederland bij rob dan bij velen op ebay…vooral door de hoge verzend kosten en invoerrechten…het is dus idd zaak eerst de nederlandse prijzen goed te kennen! Er daar hebben wij op seiko gebied toch de pracht website van monsterwatches voor! Hiervoor dank Rob!!

Bigrosa Schreef:

Ik heb begin dit jaar via Ebay een schitterende
originele Serengeti sedona zonnebril gekochtB)- ,
dit zijn echt top brillen zeg maar de rolls roys
onder de brillen. Heel prettig dragend. Dit type
bij de de brillenboer bij ons om de hoek
(linneweever) beste brillenboer van 2009 (is ie
door vaklui uitgeroepen) kost 279 euro!!!
tada!!incl verzendkosten vanuit engeland 94 euro!
kijk dat is lekker eten en voor de rest van het
geld koop ik wel een mooi Seiko klokje erbijB)-.Ik
brutaal:+ en moest de bril aflaten stellen en ben
daar gewoon naar binnen gelopen en gevraagd of dat
kon. Tuurlijk heer Rosa geen probleem! goh zegt de
verkoper dit is een dure hoor… ik zeg ja dat weet
ik.

Hij zegt niet hier gekocht ik zeg nee gewoon via
Ebay. Hij vroeg en wat heb je ervoor betaald dan?
ik zeg incl verzend kosten 94 eurie’s. Geloof me
die man stond bijna te janken:D en donderde bijna
achterover, hij betaald inkoop al heel veel meer .
Deze lui moeten het via de importeur kopen anders
hebben ze geen dealerschap van een bepaald
merk.Enne er loopt 10 man personeel daar rond en
die eten geen broodjes lucht en leven niet alleen
van de liefde:D en dat pand moet ook betaald
worden. Je koopt dus 3 brillen via Ebay tov 1 in
de winkel. Door goed te kijken en de verzendkosten
in de gaten te houden kan je dus heel veel geld
besparen.

Hmmm, maar met alle respect, weet je dan ook 1OO% zeker dat het een “echte” is ?

Hier was onlangs iemand die een IWC-nepperd door een gerennomeerde juwelier liet keuren en de klok wed voor echt bevonden…

Ik wil maar zeggen als het prijsverschil héél groot is…tja…

100% zeker dat het origineel is. Dealer bevestigde het ook. En koop via ebay bij de gerenomeerde verkopers ( ik koop meestal bij sunraycity sunwatches) daar heb ik al een 4 tal zonnebrillen bij gekocht (ik ben een horloge en zonnebrillen freack!:D) en deze verkoper levert al jaren brillen aan de consument zonder problemen en super snel bezorgd.

Ik bestelde 6 maanden geleden een Ray-Ban type rb3391 met de glazen 006-71B)- , deze bril wordt niet geleverd in nederland!!! google maar eens, echt de mooiste brillen van Ray-ban komen vaak uit het buitenland want deze modellen worden hier gewoon niet geleverd, de mijne komt uit Frankrijk.
Woensdag besteld en betaald en vrijdag in huis, kijk dat is nog eens een snelle levering.

Ik heb een Oakley whisker (ook een top bril!) hier in Naaldwijk bij “Het huis”, “brillenboer” 175 euro kost deze bril, zijn vaste verkoop prijzen in dit land), hop via Ebay 100 euro kijk je bent gek als je deze brillen in de winkel gaat halen, en je doet niets illegaals of zo!! heel simpel er zitten gewoon minder schakels tussen de consument en leverancier, simpel.Kijk op Ebay wel naar de verkoop aantallen en de waarderingen die erbij staan, soms staat er een negatief verhaal tussen en dan gaat het vaak over iets te laat bezorgen of een instructie die er per ongeluk niet is bij geleverd.

En zeker geen gekke dingen. Ik kan je aanraden om bij Sunraycity eens in hun ebay winkel te neuzen want ze hebben heel veel merken tegen prijzen die hier in de winkel voor onmogelijk worden gehouden.En niks immitatie maar gewoon origineel.Anders houdt je het ook geen jaren vol, buitendat het zijn gecontroleerde bedrijven die al jaren via en voor ebay werken.
Veel succes met je toekomstige aanschaf van een B)-

vr gr BR

Kijk Rob dat is weer een weekje Landal greenparks…verdiend:D

Landrover110: klopt via Ebay incl verzendkosten zit je heel vaak boven de prijzen van Rob, dus via Rob kopen is dus heel veel handiger en opzeker betrouwbaar!!(tu)

Yep, had ik ook. Maar toen ik naar een Nederlandse dealer ging, rekende ie mij 10 euro verzendkosten naar de importeur…

Marc-B1 Schreef:

Is meestal wel goed, maar hun eindcontrole is 0,0

Dus soms zit er wel eens een horloge tussen dat
niet werkt :frowning:

Dan begint de lijdensweg van het terugzenden en
wéér wachten.

Dat is bij mij nu het geval :frowning:

Ik heb destijds ook mijn Velatura voor 450 euro inclusief verzenden uit de UK gehaald. Hij is hier 999,-!

Ebay is wel de schuld dat ik zo veel horloges heb. Wanneer ik alles bij de AD had gekocht had ik dat niet kunnen betalen.

Dreski: de srh005 en 011 zijn mijn favourieten(tu), vooral de srh011 wat een heerlijke klok met die bruine lederen band. Maar ja eerst de Steinhart nav b uhr dan die Oris 643, Seiko Velatura srh011 zou tzt ook in mijn collectie niet mistaan.Wordt weer heel veel overwerken om dit te kunnen bereiken:D
Ach ik denk maar zo, de een verzuipt het en wij steken het in een horloge. Ik laat graag een biertje staan…:)-D voor een klokje…:wink:
Op MP worden de seiko velatura’s ook aangeboden voor rond de 525 euro. tja dealer vraagt bijna het dubbele.