EBay

Ik wil onderstaand horloge via EBay laten overvliegen waar moet ik op letten is voor mij de eerste keer.
En wat vinden jullie van de prijs hij staat op Amazon.com voor rond de 1000$ waarschijnlijk omdat de bezel 18 karaat goud is?

Hier staan wat ervaringen c.q. adviezen…
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1317802,1317852#msg-1317852

Groet Jan

Veel geld voor een d&G horloge , zou ik nooit en te nimmer uitgeven voor zo’n merk maar goed dat is aan jou , verder kan je het beste verzekerd laten versturen ivm waarde .

Ik kan nergens uit opmaken dat de bezel 18K goud is. Of zie ik iets over het hoofd. Gewoon stainless steel, goudkleurig.

dat is echt geen goud hoor. te duur.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

SuperC Schreef:

marijn Schreef:


Ik kan nergens uit opmaken dat de bezel 18K
goud
is. Of zie ik iets over het hoofd. Gewoon
stainless steel, goudkleurig.

Klopt, gewoon gold plated, niks 18k goud. Zuidwes
haalt weer een grapje met ons uit.

ja het is een grappige trol he? :wink:

Volgens mij ook een grap. Ik zou er nog geen 50 dollar aan uitgeven. Goud is het zeker niet, dan was hij nog duurder. Maar misschien heb ik het helemaal fout. Voor dat geld is er volgens mij toch wat beters te koop, in ieder geval voor mij, maar smaken verschillen natuurlijk.

hcptdg Schreef:

SuperC Schreef:


marijn Schreef:



Ik kan nergens uit opmaken dat de bezel 18K
goud
is. Of zie ik iets over het hoofd. Gewoon
stainless steel, goudkleurig.

Klopt, gewoon gold plated, niks 18k goud.
Zuidwes
haalt weer een grapje met ons uit.

ja het is een grappige trol he? :wink:

aha. Voorgaande grapjes van Zuidwes zijn blijkbaar langs mij heen gegaan. Zal er rekening mee houden de volgende keer. Ik hoop dat het helemaal een grapje is, want persoonlijk vind ik het een hopeloos lelijk horloge.

zuidwes,

Ik denk dat de bezel 24K goud is! Onmiddellijk kopen, is een buitenkans.

Op goede smaak hebben we Zuidwes nog niet kunnen betrappen hier.:smiley:

Idd Isa Quartz en 18k gold plated bezel zie ik nu limited edition.
Als ik mij niet vergis zijn de Breitling bi-color Watches ook 18k plated.
Alleen ligt daar een betere motor in en schoon 2 zijdig ontspiegeld saffierglas.
Neemt niet weg dat de Chronomat evolution die ik heb gehad en nooit meer zal kunnen kopen in die tijd gewoon een ETA uurwerk had.
http://handsomemanwatches.wordpress.com/2012/12/28/dg-dolce-gabbana-mens-dw0368-stainless-steel-analog-with-white-dial-watch/
Alleen moest ik ten tijde van het uitkomen van die horloge meen ik €4630 betalen.

Beste Zuidwes,

Prachtige D&G een serieus modemerk van een bepaald niveau!

Maar je kan het beter niet doen, veels te link om zo’n ding met hoge matterieele waarde vanuit de U SofA naar hier te laten versturen. En dan die rovers van de douane, die moeten ook weer hun deel krijgen. Het kost altijd weer een flink percentage afdracht om iets over de grens te krijgen.

Koop beter gewoon hier van een betrouwbaar forumlid ik heb nog wel een paar gouwe klokkies waar ik 's nachts een keer tegenaan ben gelopen. En anders laat ik er nog wel eentje boven water komen voor jou. Alleen heb ik liever niet dat je dan direct foto’s hier op het forum gaat publiceren. Laat ze even afkoelen, dat is in ons beider belang :wink:

Persoonlijke afdracht bij jou thuis is mogelijk, stuur mij maar een PB dan worden we het wel eens.

Willem H

Tijd voor bier chips en nootjes

Timebandit Schreef:

Tijd voor bier chips en nootjes

chips EN nootjes is wat dubbel op lijkt me :smiley:

Timebandit Schreef:

Tijd voor bier chips en nootjes

Wha, ha, ha, dit kan nog wel eens een interessant topic worden…

hcptdg Schreef:

Timebandit Schreef:


Tijd voor bier chips en nootjes

chips EN nootjes is wat dubbel op lijkt me :smiley:

@hcptdg. Er moet altijd wat te kiezen zijn, zeker als het even gaat duren.
Ik hoop alleen niet dat er nu weer van die overloze draadjes gaan ontstaan.
Enfin, we zullen zien.

Dit geval wordt op watch2day.nl aangeboden voor €189

Ik vraag mij af of zuidwes dat al weet :+

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.