ik lees toch regelmatig dat er aankopen gedaan worden op Ebay etc, nu neus ik daar uiteraard ook wel eens rond, maar iets weerhoud me toch iets via deze weg te kopen… zeker in de duurdere segmenten… +4K doch er worden toch ook wel interesante items aangeboden, hoe veilig is dit , en ben ik terecht terug houdend>?? of waar op te letten, ik plaats toch altijd een ? bij de feedbacks etc…
graag hoor ik toch wat meningen ervarigen… Paypal lijkt wel een mooie optie, maar staat toch ook niet garant voor hogere bedragen…
Leuk voor vintage horloges die niet al te duur zijn, dat houdt me flink bezig! Maar als we het over duizenden euri hebben dan zoek ik liever ergens anders!
Waar je op moet letten staat wel in oudere postings. Koop zelf gerust boven de 1,5k en totnu altijd met plezier.
Overigens ook wel bij verkopers waar ik goede ervaringen mee heb opgedaan…
Als ze een betrouwbare feedback hebben, geloof ik er altijd wel in (Dus bijvoorbeeld 1000+ referenties met 98%). Dan lees ik vaak nog even de slechte deals en dan zie je ook nog eens dat het nergens over gaat. Dingen als “I had to wait 2 weeks FFS!#%(*#” en dingen als “HELP I PAYED 40$ SHIPMENT” of “WHY SO MUCH TAX!?”.
Indien in alle gevallen geleverd is, zou ik allang tevreden zijn.