Ik zag nog geen ervaringstopic van George dus hierbij die van mij.
Vorige week mijn 2e horloge verkocht aan @ebc039/ George.
In juli 2021 heeft George mijn prachtige ML Pontos S Diver overgenomen. Na een heel plezierig contact en na een snelle betaling het horloge naar België verzonden waar hij binnen 24 uur al geleverd werd via PostNL.
Toen ik vorige week mijn Stargate te koop zette meldde George zich snel. George maar even gebeld omdat dat net wat plezieriger werkt,
en de koop werd wederom snel beklonken.
Na de koop nog een paar enthousiaste fotootjes waardoor ik eigenlijk al weer spijt had dat ik hem had verkocht.
Kortom een zeer correcte en vriendelijk koper waar ik graag nog eens een horloge aan zou verkopen.
We houden contact @ebc039
INDERDAAD, na een lange tijd ‘zwartlezer’ te zijn vh forum, zag ik de aanbieding van André, en besloot daardoor forum lid te worden, én nu zeer kortelings ook een Seiko gekocht van André.
Het was een totaal nieuwe ervaring, de beschrijving van beide uurwerken,klopten, zoals ze er in het echt uitzien ! Er kon gepraat worden over vanalles en op alle vragen kreeg ik een antwoord.
besluit, de aangeboden artiekels zijn top en alle afspraken worden nagekomen mét de nodige communicatie !
ik vond het aankopen en alles errond TOP !
maw … een aanrader !
bedankt !
Horloge verkocht aan @ebc039 Snelle en goede zaken gedaan en een leuke conversatie gehad. Aanrader om zaken mee te doen
Begin deze week mijn mooie Hamilton American Classic chronograaf over mogen doen aan gewaardeerd forumlid Georges @ebc039 en dat was gewoon een heel erg leuke deal! Precies zoals we dat allemaal graag wensen op het forum: vriendelijke communicatie, snelle reacties en zeer snelle betaling. Komt zijn afspraken perfect na en is daarnaast een aimabel persoon!
Zoals hierboven ook reeds is gezegd is deze liefhebber zeer aanbevelenswaardig om een deal mee te doen! 5 STARS!
Dank Georges voor de deal en voor het leuke contact en graag tot een volgende keer!
Pook verkocht aan @ebc039 , Georges is super vriendelijk, attent en betaald meteen. Leuk contact met hem gehad.
Zeer betrouwbare persoon op het forum zou zo weer zaken met hem doen.
Horloge verkocht aan Georges @ebc039. Fijne, vlotte deal, communiceert vriendelijk, betaalt snel. Aanbevolen!