Er is mijn een z.g.a.n Ebel Discovery Gent aangeboden.
Ik heb er wel interesse in want wil wel weer een duiker in de collectie hebben dus vroeg mij af of dat er hier op het H.F. leden zijn die dit model bezitten en wat ze er van vinden.
Wil graag weten wat de kwaliteit van het horloge en de band is wat betreft de afwerkingen en hoe hij draagt.
Want hij is 41mm en heb een Black Bay gehad met het Eta uurwerk en die was perfect maar heb op het moment een Omega Four Counter maar die is door de dikte niet prettig voor mij om te dragen.
Ik kan dan wel naar een dealer gaan om te passen maar er zijn er geen in de directe omgeving en heb doordeweeks niet veel tijd.
En het aangeboden model bevind zich op 3 uur rijden,dus even gauw gaan passen lukt ook niet.
Altijd makkelijk om er gelijk een beeld bij te hebben.
https://cdn2.chrono24.com/images/uhren/images_34/s9/10347934_xxl.jpg?v=1550216882520
3 likes
Niet écht een antwoord op je vraag, maar ik heb de ebel 1911 discovery gehad. Echt bijzonder goed afgewerkt en de band is ook top. Deze droeg een heel stuk beter dan de BB wat mij betreft. Ik mis hem…
2 likes
Perfect horloge, zo jammer dat het merk zo kapot gemaakt is.
2 likes
Ik heb zelf ook altijd wel iets gehad met het merk Ebel.
Heb de 1911 en de Brasilia chrono gehad, en met name de laatste vond ik een perfect horloge.