De nieuwe Sport Classic in 37mm, heel fraai en mooie maat denk ik voor mijn polsen.
Groen of bruin (champagne?)…Ondanks de Rolex vibes die ik een beetje krijg van de kleurstelling icm roman numerals, iemand een Oris BCPD en Rectangular kopen voor €2900
Morgen eens even de nieuwe world timer bekijken. Mn oude is dan ook te koop
Als ze die nu eens zouden uitbrengen met niet-numerieke uurmarkeringen…
Dat en in 39mm.

Dat en in 39mm.
Beiden maten dan maar, 37 is wel erg mooi en elegant(er)
Hee hallo allen. Een tijdje geleden heb ik van @Gialova2015 een prachtige Ebel Discovery 1911 overgenomen met een witte plaat. Ik vind het echt een super klok. Maar ik was inmiddels een beetje uitgekeken op de witte plaat. Ik heb eerder een zwarte plaat gehad maar helaas met veel spijt verkocht.
Heeft iemand nog een mooie 1911 discovery liggen met zwarte plaat?
Die blauwe van jou @Proenski vind ik steeds mooier.
Jij hebt een foto die je vaker gebruikt. Benieuwd of ie onder andere hoeken ook fraai is
Was toch 40 mm he?

een foto die je vaker gebruikt
Deze bedoel je denk ik. Daar heb ik nog geen andere foto’s van maar als ik er aan denk dan kan ik wel wat additionele foto’s maken. Kast is verder top en inderdaad 40 mm, al vind ik 'm iets kleiner dragen.
Ik heb ook nog een chrono maar daar heb ik tot op heden nog geen goede foto van gemaakt
Vind de kleurencombi mooi hoor!

Deze
Yep.

additionele foto’s
Kijk er naar uit. Door de uitgesproken bezel lijkt het alsof de kastvorm niet tot zn recht komt. Met name daarom ook benieuwd.

ook nog een chrono
Kijk, het dekseltje van een schatkistje gaat👍open
Geweldig! Heeft deze een Zenith uurwerk?
Dit is een Certified Chronometer zoals op de wijzerplaat staat, dus een Lémania. De Zeniths waren geen chronometers
Jeroen, dit is mooier dan ik vermoedde.
Toch wel heel fraai het geheel.
Nee, het Ebel binnenwerk. Manufactuur.
Hoewel daar wel eens discussie over is.