Kocht deze in een partijtje en het ging me om een ander horloge, maar wat is die onverwacht leuk😀
Komt de stalen versie nou minder voor dan de bi color versie ? Ik ga hem een paar weken dragen en dan mag die weer vertrekken
Kocht deze in een partijtje en het ging me om een ander horloge, maar wat is die onverwacht leuk😀
Komt de stalen versie nou minder voor dan de bi color versie ? Ik ga hem een paar weken dragen en dan mag die weer vertrekken
Wow, ik vermoed dat ze niet goed hebben geweten wat ze hebben weggedaan.
Stalen versie komt zeker minder voor dan de staal/ gouden versie.
Logische verklaring is dat ten tijde van dit horloge staal/ goud de trend / mode was en bijna iedereen met staal/ goud liep.
Dit zie je ook terug in de gewone Ebel Sport Classic uit die tijd en bijvoorbeeld de Omega Constellation uit die jaren, bijna allemaal staal/ goud.
Cartier met de Panthere en de Santos, allemaal staal/ goud.
Heb misschien wel interesse als je ‘m verkoopt, heb zelf in die tijd bij Ebel gewerkt en vind dit wel een mooi horloge.
Poeh, dat is geen slechte bijvangst!
Goedemiddag allemaal! Geïnspireerd door het Ebel only topic ben ik tot koop overgegaan. Klassiek design leuk voor in de verzameling.
Gefeliciteerd, mooie aanwinst!
Wat een plaatje. Gaaf!!!
Het Ebel design in combinatie met de bezel is erg goed. Deze zie ik graag vaker voorbij komen.
Nog één! Nice