Eberhard & Co. met megakroon!

Best een aardige diver maar dit kan toch niet comfortabel dragen met zo’n enorme kroon :slight_smile:

Zonde van het datumvenster, dat had wel bij de 5 gemogen of liever helemaal niet. Bandje is ook niet mijn ding.

Ik denk niet dat die kroon erg veel uitmaakt behalve als je je handen vaak schuin omhoog houdt.

Met autorijden heb ik er vaak last van (vaak het stuur omgooien ;)).
Bandje vind ik overigens ook niet mooi.

Misschien heeft iemand nog meer suggesties van ‘oncomfortabele’ horloges? :stuck_out_tongue:

De wijzerplaat wel héél erg geinspireerd op de oude Eterna Kontiki-duikers…
Kast vind ik niet verkeerd en tja, die grote kroon… is onder water natuurlijk wel makkelijk te bedienen;)

Ik vind dit een prachtig horloge. Heb het ook om gehad bij een juwelier maar uiteindelijk toch niet gekocht. Het blijft veel geld nietwaar. Kroon zat mij niet in de weg. Ik zou overigens kiezen voor de metalen bracelet.

Ik vind het ook een prachtig horloge, ik ben 'm al vaak op eBay tegen gekomen. De KROON zit mooi bij vier uur, dus dat loopt wel los :wink:

Eberhard & Co. heeft echt een mooi Bauhaus-achtig logo. Rest doet me niet zoveel en vind de Kontiki van Eterna mooier :wink:

Teunan87 Schreef:

Misschien heeft iemand nog meer suggesties van
’oncomfortabele’ horloges? :stuck_out_tongue:

Ja hoor. Alles boven de 42mm. Voor mij persoonlijk dan :smiley:

Bovenstaande Eberhard vindt ik echt helemaal niets. Belachelijke kroon, rare wijzers en ook vier gekke pijlen op de wijzerplaat. Totaal uit balans deze klok.

Denk ook dat die kroon wel meevalt omdat 'ie niet op drie uur zit, dus niet rechtstreeks in de rug van je hand zal porren. Zal toch niet erger zijn dan een Panerai Luminor zeker ?!

Of 't mooi is - tja, kwestie van smaak… Ik vind 'm niet verkeerd.

Groet
Mark

lance_explorer Schreef:

Teunan87 Schreef:

Misschien heeft iemand nog meer suggesties van
’oncomfortabele’ horloges? :stuck_out_tongue:

Ja hoor. Alles boven de 42mm. Voor mij persoonlijk
dan :smiley:

Bovenstaande Eberhard vindt ik echt helemaal
niets. Belachelijke kroon, rare wijzers en ook
vier gekke pijlen op de wijzerplaat. Totaal uit
balans deze klok.

Idem!

(td)

De Pontos Diver S is vele vele malen mooier!

Groeten.

Noël.

jantje.vlaam Schreef:

Zonde van het datumvenster, dat had wel bij de 5
gemogen of liever helemaal niet.

of bij de 3 laten, maar dan zonder venster zodat de datum gewoon “op” de driehoek zichtbaar is.

Je vind het niks hé (:smiley:

Teunan87 Schreef:

Je vind het niks hé (:smiley:

Ik vindt em idd helemaal nop! :smiley: