Beste Liefhebbers,
Gisteren heb ik bij een plaatselijke juwelier mijn oog laten vallen op een
Eberhard & co Traversetolo vitre.
Ik was er behoorlijk van gecharmeerd,
het heeft een doorsnede van 43 mm
saffierglas aan beide zijden
Het werkje is zoals jullie kunnen zien een Unitas welke wel erg mooi afgewerkt is.
De balans is geschroefd.
Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden en misschien laat ik mezelf wel zo gek maken dat ik 'm aanschaf. Mijn vriendin heeft hem ook gezien en was er ook redelijk positief over, wel moeten dan eerst de fortis en de seiko die te koop staan daadwerkelijk verkocht zijn.

foto’s zijn geleend van internet.
Het merk ken ik niet, maar ik vind hem wel heel mooi(tu) En je kan hem ook ondersteboven dragen:D
Schitterend horloge !!!
Het merk is een aantal jaar geleden min of meer “doorgebroken” met de “Chrono 4”.
Een chrono met 4 counters in één lijn.
Mijn beste,
Vooropgesteld dat ik van de techniek geen verstand heb, is dit inderdaad een prachtig horloge.
Helder en rustig, fraaie vormgeving, de klassieke schoonheid zelve. Een sieraad om te dragen.
Derhalve wens ik je succes met de aankoop en de verkoop van de fortis en de seiko.
Orologio Signaturis Temporis.
Ik heb van dit merk een fraaie boekje met mooie horloges er in.
Volgens mij is het een top merk en ben aan het sparen voor een horloge van dit merk. Prijzen zijn vanaf circa 1300 euro.
Bijzondere vouwsluiting, met zo’n hendeltje.
Fantastisch merk met historie,een manifacture ook nog. In Nederland relatief onbekend, echter in Italie zeer geliefd.
De eerder genoemde chrono4 is trouwens naar mijn bescheiden mening het lelijkste horloge in hun collecie. Ook erg geliefd bij replicamakers…
De traversetolo vitre, is een super afgewerkt horloge, emaille wijzerblad, uniek door eberhard aangepast unitas uurwerk. Sober en stijlvol.
Mijn Eberhard favoriet is trouwens de Tazio Nuvolari, die komt er nog wel eens.
Groet,
Lennart