Omdat een Eberhard mijn eerste was. Omdat ik het een prachtig merk vind, en omdat ik dit een prachtfoto vind.
Lillek. En heel veel genept. Maar toch geliked. Je moet er maar op komen om zoiets te ontwerpen…
I like it
Helemaal te gek voor metertjes freaks
maar zeker niet voor iedere dag.
En wat voor uurwerk zit hier in?
Grt.
Eberhard caliber EB 251-12 1/2 basis ETA 2894-2.
Maar hoe krijg je dan die 4 subdails op een rij?
Ik vond die Chrono4 altijd een gave klok (ben inderdaad Chrono / metertjes freak), en toch nooit gekocht. Overwegend budgetredenen overigens
Maar vind het wel bijzonder ontwerp. Deed me altijd aan dashboards van mijn oldtimers denken - metertjes, metertjes, metertjes….
Die datum op 12 had voor mij niet gehoeven, maar verder vind ik het nog wel leuk voor af en toe. Mits het formaat een beetje te behappen is natuurlijk.
Eens met je laatste 2 stellingen. Mooi!
Mede door dit merk (de chrono4) ben ik horlogegek geworden.
Vind het een prachtige, zware klok. Jammer dat ze hier niet zo vaak voorbij komen.
tja het heeft wel wat , maar ik zou het zelf niet kopen.
Ik weet dat Omega ook een klok heeft met een aantal sub deals , de Omega Speedmaster Olympic , best een gave klok
Haha, leuk merk inderdaad.
Hierbij mijn Traversetolo Vitré:
… en mijn Kombinations-Chronograph met historisch Lemania-kaliber:
Ik kende het merk niet. Weer wat om me in te verdiepen :). Ben bang dat het bekende lijstje wederom langer gaat worden…
Vind er mooie horloges tussen zitten van het merk… Bedankt!
Toen er hier laatst langdurig een traversetolo aangeboden werd had ik moeite m me n te houden. Jammer genoeg is dat wel gelukt.