Echotango

Fijne kerel om zaken mee te doen, die @echotango. Snelle verzending, nette communicatie. Kortom: uw ideale schoonzoon.

2 likes

Hi, gisteren een horlogedoos van @echotango overgenomen - prima communicatie; relaxende HF’er met een leuke gele knaller om linkerpols :grinning: een volgende keer doe ik graag weer ‘zaken’ met hem. Groet, Vincent

1 like

Horloge verkocht aan @echotango Ewald. Prettig zakendoen en snelle betaling. Veel plezier met het horloge (voor je schoonvader) en tot een volgende keer! :+1:

1 like

Nato van @echotango overgenomen. Mooie prijs, mooie nato, super snelle levering!
Top, dank!
:ok_hand:t3:

1 like

Horloge van @echotango overgenomen. Vlotte transactie, goed ingepakt en snel verzonden.
Bedankt :+1:

1 like

Prettig zakendoen: heldere communicatie en snelle afhandeling.
Voor herhaling vatbaar.

1 like

Hele prettige ervaring met @echotango. Aanrader om zaken mee te doen.
Veel plezier met de band!

1 like

Mooi Casio Gulfmaster van @echotango overgenomen. Snelle afhandeling, mooie prijs en fijne communicatie. Thanks echotango!!

Gr. Elmar

1 like

Ondanks geen verkoop vandaag fijn gesprek gehad met @echotango ondanks wat ruwe opstart😜. Fijne kerel, echte liefhebber. Ewald bedankt voor jou moeite!

1 like

Met @echotango is het dus gewoon heel goed zaken doen.
De twijfel die opkwam bij mij werd kundig vlot en zonder morren tegemoet getreden.
Een speciaal voorstel van zijn kant was wat mij betreft de ‘overdestreeptrekker’

Vervolgens de virtuele handshake op de deal.
Ewald moet vanaf dat moment aan het inpakken zijn gegaan vermoed ik.
Bombestendig, waterbestendig tot 200 meter, actueel (krant van afgelopen weekend) verpakt en opgestuurd.
De man van de pakketjes keek ongelukkig en was opgelucht toen ik het pakje overnam
Met grof geweld geopend, de schat goed verstopt en in 6laags ultra-verwen-soft tissues, maar toch gevonden

Klasse, klasse.

Graag opnieuw met nog wat moois!

2 likes

Snelle en fijne deal met ewald @echotango gehad. Vlotte communicatie en snelle overdracht. Top!

2 likes

Ewald heeft na wat vrij worstelen/onderhandelen mijn Tissot t-touch overgenomen. Aardige vent en snelle betaler na de afgesloten deal. Veel plezier met de Tissot en graag tot de volgende keer.

Gr Bram

1 like

Ik heb Ewald (@echotango) net per toeval ontmoet. Horloge oorspronkelijk op marktplaats gezet en zo bij hem gekomen.

Snelle en vriendelijke communicatie en de overdracht voelde heel vertrouwd. Veel plezier met het horloge!

1 like

Geheel wederzijds, Ruben!

1 like

Band overgenomen van @echotango. Fijne communicatie, goede prijs, razendsnelle verzending. Aanrader :+1:

1 like

Afgelopen week een prachtige Eterna Heritage 1948 overgenomen van forumlid Ewald @echotango :slightly_smiling_face:

Fantastische transactie: vriendelijk contact, snel tot een deal gekomen, snel verzonden en ‘bullet proof’ verpakt! Helemaal TOP! :+1::blush:

Hartelijk dank nogmaals en graag tot een volgende keer! :wink:

1 like

Vandaag apple watch ontvangen die ik heb overgenomen van Ewald @echotango

Deal was snel gesloten en alles was snel geregeld en super snel verzonden.

Ewald is een absolute aanrader komt netjes zijn afspraken na en alles klopt gewoon.

Nogmaals bedankt.

Mvg Stephan

1 like

Vandaag een hele mooie citizen promaster duplex van @echotango mogen ontvangen. Solide en zorgvuldig verpakt.
Een zeer prettige ervaring.
Aanrader !
Ewald bedankt .

1 like

@echotango veel plezier met je Tough Citizen Promaster.

Fijne contact gehad met Ewald, snelle afhandeling. Misschien tot de volgende keer.

:+1:

1 like

@echotango een zeer mooie Citizen overgenomen van Edwald. Zeer prettige communicatie en het horloge werd snel opgestuurd. Een aanrader.

1 like