Echt de aller-alerlaatste... (voor 2009 dan..)

Al wéken wacht ik op een kastje uit Hongkong om een werkje van een miskoop in te verbouwen…
Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven toen deze ochtend… jawel… de postbode belde.

En wie schetst m’n verbazing: niet één, maar twee aangetekende zendingen.

De kast uit Hongkong én… een kastje uit Zwitserland dat ik eergisteren op ebay gekocht had (en dus nauwelijks 48 uur later netjes geleverd, wat een service !).

Zo ben ik, op de laatste dag van 2009, na enkele uurtjes ontspannen sleutelen dus weer twee “anonieme” nieuwelingen rijker :slight_smile: (foto’s zijn niet te best en wat “stoffig”, maar geven toch al een eerste indruk)

Eén Chinees (ex-Parnis werkje + kast uit China):

en één Zwitser (met een ETA 2824-2 die hier nog op een nieuwe jas lag te wachten):

Met Vriendelijke Groeten,

Chris.

Is de wijzerplaat van de eerste ook bijgekocht ?
Ik hou wel van zo’n cleane plaat zonder veel poespas.
En hoe is de “nachtverlichting” van die plaat ?

Beide klokken zijn mooi geworden (tu)

Tja, pakjes uit Hong-Kong: ik tracht die gewoon te “vergeten” en op zekere dag staat dan de postbode met de aangename verrassing voor de deur. :smiley:

Heerlijk als je zo kunt knutselen. Leuke klokken weer Chris.

dreski Schreef:

Heerlijk als je zo kunt knutselen. Leuke klokken
weer Chris.

En wees maar zeker dat ze op de seconde correct lopen - eens dat Chris ze onder handen heeft genomen ! (tu)

Top(tu)

die zwitser ziet er ook tof uit,heb je hem al een naam gegeven?
Of wordt dit gewoon een Morser1;)
fijne jaarwisseling

gr Ron

@ Marc:

Nee, was de originele plaat van zo’n B&R Parnis zonder verdere opdruk (dus daardoor stond ook de kastmaat (44 mm) vast.

En ja, redelijk goeie lume voor een Chinees.:wink:

MVG,

Chris.

Ha, dan heb je van een vierkante een ronde gemaakt ? :smiley:

En er een Pools bandje aan gehangen ? :wink:

Ziet er weer fraai uit Chris.

Mooi,veel draagplezier en een fijne jaarwisseling gewenst.

Radjoe

leuke knutselaanwinsten. Benieuwd wat het nieuwe jaar weer brengt…

groet,
Arno,

leuke projecten , zien er alle twee goed uit (tu)

Twee fraaie expemplaren! De ex-Parnis is mooi geworden. Volgens mij heb ik een kast met hetzelfde serienummer :wink:

Groeten,

Martin