Echt een leuk horloge voor 13,99 dollar !

Chinese meuk if you ask me. Zou liever 50 euro bijleggen en een seiko 5 kopen. Gaat wat langer mee dan een paar maanden. :wink:

4 likes

Het is vast geen zwitserse automaat :slight_smile:
Maar voor 13,99 dollar is het best een leuk ding.
Koop hem zelf ook niet hoor :slight_smile:

De subdial is er gewoon op geschilderd. Het wijzertje zal daarom altijd op dezelfde plek staan. Had hem dan weggelaten. Verschrikkelijk.

2 likes

Mwah, ik laat deze aan me voorbij gaan. De prijs is in elk geval niet te hoog, maar ik geef het toch liever uit aan wc papier. :wink:

1 like

Wellicht zit er een handleiding bij en kun je die, na uiteraard gelezen te hebben, als w.c. papier gebruiken :wink:

Grt. Marco

Met 13 dollar betaal je er zelf nog te veel voor. Beetje zoekwerk en ze zijn voor ong. 5 dollar ook te vinden. Gratis verzending met de pakjesboot vanuit Hongkong.

Opzich ziet het horloge er best leuk uit, maar voor de liefhebbers hier zal het niks zijn. Dan staan de Seiko 5’s en vostoks toch hoger op het lijstje " Goedkoop en leuk"

Ik vind het een vreemde reclame-post voor een kermishorloge. De doelgroep zit hier ook niet echt denk ik.

2 likes

Is geloof ik ook tekoop via bol.com

1 extra feitje het cijfer 8 is in China een geluksgetal
vandaar ook het cijfer 8 op de dial

Aha! Vroeg me al af waarom die enorme acht de wijzerplaat zo ontsierde.
Ik lees hierboven dat de GMT-functie nep is en de tekst ‘chronometer’ draagt voor mij in dit geval ook niet echt bij aan de geloofwaardigheid

Waarom zit ik deze post ĂŒberhaubt te lezen?:confused:
Wacht, ik geloof dat de wasmachine klaar is. Heb ik weer even iets zinnigers te doen.:joy:

Was natuurlijk geen reclame maar meer iets van voor dat geld is het wel een geinig model.
Zoals ik eerder zei zou hem zelf ook niet kopen.
Zie vaker horloges voor dat bedrag maar zien er dan qua model veel minder uit.

Niet zo zuur doen. Niet iedeeeen heeft jouw AP’s en PP’s. Het lijkt me goed dat iemand iets aardigs te melden heeft de moeite neemt om dat in te brengen.

Je HOEFT het niet te lezen

5 likes

curren is sienees jah 
 betrekt werkjes uit hong kong

Troep

1 like

Top of the bill shitter wrist watch

1 like

In tegenstelling tot wat de meeste liefhebbers op dit forum zullen beweren, kan ik je vertellen dat zo’n horloge uit China best aardig kan zijn. Zelf heb ik een stuk of 10 ‘Made in China’s’ in mijn bezit, aangeschaft via zo’n website waarbij je direct van een fabriek koopt. De prijs van deze horloges varieert van €5 tot €40. Ervaring leert dat de quartz horloges kwalitatief prima zijn! EĂ©n van mijn eerste horloges, die ik 1,5 jaar geleden binnenkreeg, loopt nog steeds keurig op tijd op het hetzelfde batterijtje :slight_smile:

Als je een horloge als deze mooi vindt, kopen! Wat kan ik immers mis gaan voor deze prijs? Je hebt er zeker een tijdje plezier van, in ieder geval langer dan 3 maanden

2 likes

Laatst een interessant programma gezien “Prijsvechter” Over Chinese lantaarntjes van 1,50 euro. Door dumpprijzen is niet meer zinvol te repareren en langer mee te doen. En (Action) ook koop je er makkelijker veel van, om ook weer sneller weg te gooien. Vicieuze cirkel naar steeds grotere verspilling grondstoffen en vervuiling. Nu heb ik zelf ook horloges van 50-100 euro “Vostok”. Maar daar heb ik een beter “duurzaamheid” gevoel bij. :slight_smile:

3 likes