Echt het meest bijzondere horloge

Ik heb nog nooit zo’n bijzonder horloge gezien. ik weet nog niet of ik hem mooi vind maar WAT EEN UURWERK!!!

<embed

laat even weten wat je er van vind…

Die is fantastisch inderdaad.

Hier nog meer info;

http://www.professionalwatches.com/de_grisogono_power_breaker_n05/

wauw

Hij viel mij ook al op in een horloge blad, zeker een onbetaalbaar exemplaartje?

ik denk het wel er zijn er maar 175 van gemaakt!

heb even gezocht 350.000.- euro

mmm net even te gek voor een inkoopactie maar wel een fantastisch uurwerk…

gr
klaas

Ik had al wat foto’s gezien, maar dit filmpje is wel gaaf.

Thanks,

Martin

Gaaf uurwerk, maar voor dat geld is er mooier spul te koop.

ik ben het helemaal met je eens, de euro’s die je hier aan uit zou geven zijn niet voor de looks, maar voor de inventiviteit.

Het uurwerk bestaat uit maar lieftst 651 onderdelen! Toch is het vreemd dat dit idee niet eerder in horloges is toegepast, want zo revolutionair is deze ‘digitale’ weergave nu ook weer niet. Het lijkt op de cijfers van een benzinepomp.

Bizar gaaf uurwerk.

Echt een apart ding, maar wel een beetje prijzig.

Mooi vind ik hem overigens niet.

Ik vind hem niet mooi maar zou hem alleen al willen hebben voor het geweldige uurwerk. Ik mag hopen dat je met die prijs een levenslange garantie krijgt, zoveel componentjes…

Ik heb hem in Basel mogen bewonderen. Wat mij het meest is bijgebleven is dat de afleesbaarheid van de digitale cijfers heel moeilijk is. Ik moest echt goed kijken (horloge om 20cm van m’n gezicht) om de tijd fatsoenlijk af te kunnen lezen.

Dat neemt overigens niet weg dat we hier wel met een stukje superieure techniek te maken hebben en dat is niet slecht voor een merk dat pas een jaar of 10 horloges maakt.

ik zou hem ook wel een keer in het echt willen zien. maar ik geloof niet dat er iemand in nederland is die hem thuis heeft liggen…

Super horloge.
wat een techniek maar goed wie heeft er zo’n bedrag voor over?

Dat is 537,63 euro per onderdeel! (valt wel mee toch)

:):)